Jesienna kampania telewizyjna firmy Jawo rusza pod koniec października 2015
26 października 2015r częstochowska firma Jawo rozpoczyna jesienną telewizyjną kampanię reklamową. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach Jawo ponownie będzie promować swoje produkty za pomocą największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych.
Jesienna kampania Jawo 2015 obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych, a billboardy sponsorskie emitowane będą od 26 października do 22 listopada na antenach ogólnopolskich stacji: TVN i TVN7 oraz TVP1 i TVP2. Celem kampanii jest podniesienie rozpoznawalności Jawo, zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. Produktami wybranymi do promocji w tegorocznej kampanii są Pierogi z serem i truskawkami.
Jawo to polska, rodzinna firma z Częstochowy. Firma od ponad 20 lat produkuje tradycyjne mrożone dania gotowe. Sztandarowym produktem marki są ręcznie robione pierogi, bardzo popularne są także dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. Oferta firmy jest niezwykle bogata i atrakcyjna. Znajdują się w niej pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kartacze, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki, placki ziemniaczane, a także kluski na parze – większość z dań Jawo dostępna jest dodatkowo w różnych wariantach smakowych.
Produkty JAWO powstają tylko i wyłącznie z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają sztucznych dodatków, konserwantów ani barwników. Dania Jawo przygotowywane są z największą starannością według surowych norm gwarantujących doskonałą jakość, smak i bezpieczeństwo. Potrawy tworzone są na podstawie specjalnie opracowanych, sprawdzonych receptur.
Jesienna kampania telewizyjna Jawo skierowana jest do rodzin, osób uczących się a także wszystkich osób aktywnych zawodowo, którym na co dzień brakuje czasu na kulinarne podboje oraz zmagania kuchenne, osób które poszukują wygodnego sposobu, aby zdrowo i racjonalnie się odżywiać, spożywając dania smaczne, domowe, tradycyjne a także te nowoczesne.
Planowaniem oraz zakupem mediów do jesiennej kampanii zajął się Dom Mediowy Mediapol, oprawą PR Agencja Tok Tok, sponsorski billboard to dzieło Agencji Reklamowej Bogaczewicz.
www.jawo.pl
Nadesłał:
Kamila Nowakowska
|