Jesienna kolekcja Urban Nature Culture
Piękna o każdej porze roku przyroda dostarcza wzorniczych inspiracji, które nie mają sobie równych – uważają twórcy holenderskiej firmy Urban Nature Culture. Mają rację? Bez wątpienia!
Najlepszym na to dowodem są ich produkty, inspirowane kształtami, barwami i motywami, występującymi w przyrodzie. Znajdziecie je w najnowszej, jesiennej kolekcji marki, już dostępnej na dutchhouse.pl. W jej skład wchodzą naczynia stołowe i dekoracyjne, ozdoby, tekstylia, kosze, a także designerskie lampy, o które firma poszerzyła swoją ofertę: Neelam z abażurem wyplecionym z liści bananowca czy Costa Verde ze szklanym kloszem.
Wszystko, co oferuje Urban Nature Culture, jest piękne, ale wzrok przyciągają zwłaszcza przedmioty o organicznych formach, jak miseczki Sea Flower w kształcie liści i świeczniki Sea Urchin, do złudzenia przypominające jeżowce. Odradzamy jednak nakrywać stół samymi tak ozdobnymi naczyniami. Proponujemy skomponować je z talerzami i paterami o prostych kształtach – jednobarwnymi, choćby Costa Verde, Ra i Good Morning, albo ozdobionych roślinnymi wzorami, na przykład z linii Floral Area, Por Do Sol czy Grass Stem. Powstanie zastawa bardzo ciekawa i urozmaicona, ale nieprzesadnie bogata.
Do talerzy, pater, misek i kubków można dobrać podkładki, wazony, świeczniki, dekoracje i poduszki. Niekoniecznie z tej samej linii wzorniczej – nawet z innej będą pasować idealnie. Bo właśnie spójność jest cechą charakterystyczną całej kolekcji Urban Nature Culture. Skompletowana z jej elementów aranżacja z pewnością nie wyda się chaotyczna, nawet wtedy, gdy wybierzemy naczynia i dodatki nie tylko w różnych kształtach, ale i kolorach. Projektanci tak bowiem dobrali ich odcienie, żeby razem tworzyły harmonijną paletę barw. Równie istotną zaletą produktów marki jest ich uniwersalność – świetnie odnajdą się we wnętrzach w wielu nowoczesnych stylach, z industrialnym włącznie, dodając im odrobinę oryginalności i mnóstwo naturalności.
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły, ale także materiały, z których wytwarzają swoje produkty. To ceramika, szkło, drewno, liście kukurydzy i bananowca, bambus, mosiądz, bawełna, len, juta, papier – naturalne i nadające się do recyklingu. Ich wybór wynika z filozofii firmy, do której jest wpisana troska o przyrodę. Z tego samego powodu wszystkie produkty są wytwarzane ręcznie tradycyjnymi metodami, co nie ma negatywnego wpływu na środowisko.
Nadesłał:
DT MEDIA
|