Jest już zgoda na budowę w Opolu centrum handlowego
Specjalizujący się w budowie centrów handlowych deweloper Helical Poland Sp. z o.o. uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę galerii w sąsiedztwie Opola. Prace nad inwestycją ruszą latem bieżącego roku, a otwarcie dla klientów planowane jest na trzeci kwartał 2009 r.
Inwestycja zostanie zbudowana na obszarze 15 hektarów, na południowo-wschodnich obrzeżach Opola (gmina Turawa), przy skrzyżowaniu obwodnicy miasta z ulicą Witosa. Rozbudowa ulicy Witosa i nowe skrzyżowanie zostaną sfinansowane ze środków Helical Poland.
Umowa z hipermarketem Carrefour na powierzchnię 10,300 m2 została już sfinalizowana, uzgadniane są także ostatnie szczegóły najmu 9 600 m2 dla marketu Praktiker.
„Bardzo nas cieszy obecność Carrefour w opolskiej inwestycji, gdyż jesteśmy przekonani, że dla naszego projektu to najlepszy hipermarket, dostępny w Polsce. Wiodący market budowlany Praktiker, obok marketu Carrefour, będzie stanowił silny fundament dla centrum handlowego, rzucając poważne wyzwanie konkurencji. O tym, jak mocne są to argumenty dla projektu świadczy fakt, że jeszcze przed rozpoczęciem budowy, bez specjalnych działań marketingowych udało nam się przewidzieć ponad 70% przyszłych najemców” – mówi Peter Evans, dyrektor Helical Poland.
Nowa inwestycja obejmuje ponad 70 butików i sklepów podzielonych na trzy sektory – pasaż gastronomiczny, artykuły wyposażenia wnętrz i meble oraz modę. Obok dwóch największych najemców powstanie retail park wielkości 9 000 m² i galeria handlowa o powierzchni 8 500 m². Oferta o charakterze „retail” przyniesie najemcom unikalne korzyści. Przyzwyczajeni są oni zwykle do typowych butików oferowanych przez galerie handlowe. W retail parku mogą wynająć znacznie większe powierzchnie po niższych cenach, co pozwala na zaprezentowanie szerszego asortymentu i wciąż jeszcze obniżać ceny dla klientów. Wśród firm, które korzystają już z takich możliwości w Polsce są: Kappahl, Kakadu, Smyk, Deichman i Superpharm.
Projekt firmy Helical wprowadzi do Opola nowatorską koncepcję tzw. „value retailing”. To przemyślane połączenie szerokiego wyboru i udogodnień płynących z lokalizacji i konstrukcji obiektu. Wygodny dojazd do podmiejskiej lokalizacji zachęca zarówno do codziennych, jak i weekendowych zakupów. Przyjazne, przestronne wnętrza oczarują klientów odwiedzających nowe centrum handlowe. Retail park w dogodny sposób łączy przyjemne zakupy z bogatą ofertą mody, gastronomii, wyposażenia wnętrz, artykułów budowlanych i akcesoriów sportowych w nowoczesnym miejscu.
W celu otrzymania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Agnieszka Myślińska, TBWA\PR, +48 600 800 380 (Agnieszka.Myslinska@tbwa-pr.pl)
www.helicalpoland.pl
Nadesłał:
Agnieszka Myslinska
|