Jeszcze bliżej mieszkańców – Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice


Jeszcze bliżej mieszkańców – Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice
2013-10-25
24 października 2013 Prezydent Krakowa, Jacek Majchrowski i Benoît Charles, Dyrektor Generalny Immochan w Polsce, uroczyście podpisali umowę, na mocy której w Galerii Bronowice powstanie Punkt Obsługi Mieszkańców.

To pierwsza tego typu placówka w Krakowie, umiejscowiona na terenie centrum handlowego. W nowej lokalizacji UMK będzie można załatwić m.in. kwestie związane z wyrobieniem dowodu osobistego czy rejestracją pojazdu.

- Chcemy, by urząd był blisko mieszkańców, by sprawy można było załatwiać szybko i wygodnie. Stąd decyzja o uruchomieniu Punktu Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice - powiedział Jacek Majchrowski, Prezydent Krakowa. - W nowej lokalizacji UMK będzie można załatwić m.in. sprawy związane z wyrobieniem dowodu osobistego czy rejestracją pojazdu - dodał.

Przypomnijmy, że Urząd Miasta Krakowa od jakiegoś czasu sondował możliwość utworzenia punktu obsługi mieszkańców w innych niż urzędowe lokalizacjach. W zeszłym roku ogłoszenie o zamiarze zorganizowania takiego punktu, skierowane do firm prowadzących sklepy wielkopowierzchniowe, ukazało się w Biuletynie Informacji Publicznej UMK. Chęć współpracy z Miastem w tym zakresie wyraziła m.in. Galeria Bronowice. W trakcie rozmów z inwestorem realizującym nowy obiekt handlowy udało się wynegocjować bardzo atrakcyjny poziom opłat czynszowych, tj. 1, 00 zł/m². - Za utworzeniem Puntu Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice przemawia też fakt, że w tej części miasta brakuje łatwo dostępnej placówki UMK - komentował Prezydent Majchrowski.

- Centra handlowe stanowią istotną część życia mieszkańców, dlatego cieszy, że Urząd, dostrzegając ten fakt, postanowił ulokować w galerii swój Punkt Obsługi. Cieszy tym bardziej, że  będzie to właśnie u nas, w Galerii Bronowice. Klienci, robiąc zakupy i korzystając z innych atrakcji naszych najemców, będą mogli przy okazji, w jednym miejscu, załatwić ważne urzędowe sprawy, bez konieczności dojazdu do centrum. To duże udogodnienie zarówno dla mieszkańców północnej części Krakowa, jak i wszystkich klientów. Placówka o powierzchni ponad 40 m2 zlokalizowana będzie w łatwo dostępnym miejscu -  na 1 piętrze, nieopodal ciągów komunikacyjnych  - naprzeciw ruchomych schodów i tuż przy wyjściu na parking - powiedział Benoît Charles, Dyrektor Generalny Immochan w Polsce.

W  Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Bronowice będzie można załatwić meldunek i dowód osobisty, a także sprawy dotyczące prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego oraz rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej. Będzie tam można złożyć również wszelkiego rodzaju pisma. Dyżur będzie pełniło czterech urzędników, reprezentujących Wydział Spraw Administracyjnych oraz Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Proponowane godziny otwarcia to 10 - 18.00., od poniedziałku do soboty.

*********************************************

Galeria Bronowice, w której zlokalizowany zostanie pierwszy w Krakowie Punkt Obsługi Mieszkańców, powstaje w północnej części Krakowa - w miejscu, w którym krzyżują się istotne szlaki komunikacyjne regionu. Usytuowana w sąsiedztwie innych dużych obiektów wielkopowierzchniowych stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając nową, atrakcyjną i kompleksową ofertę dla klientów. Warto wiedzieć, że w nowym krakowskim centrum handlowym na powierzchni ok. 60 tys. m2 GLA, znajdzie się 160 sklepów znanych marek, starannie dobrany mix najemców z różnych branż i usług. Na odwiedzających Galerię Bronowice czeka również szeroka oferta restauracyjna oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci. Otwarcie zaplanowano na koniec listopada 2013 roku.

Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl