Jewgienij Kasperski najbardziej wpływową osobą roku 2012 według Channelnomics


Jewgienij Kasperski najbardziej wpływową osobą roku 2012 według Channelnomics
2013-01-29
Jewgienij Kasperski został uhonorowany tytułem 2012 Influencer of the Year przez Channelnomics w uznaniu za swoje wizjonerstwo i wiedzę w zakresie bezpieczeństwa IT, które pozwoliły jego firmie oferować swoim partnerom dodatkową wartość oraz pomagały kształtować branżę technologiczną oraz kanał IT.

Nagrody „2012 Channelnomics Channel Influencers Awards” przyznawano za wkład liderów firm zajmujących się produkcją oraz dostarczaniem rozwiązań, którzy kierują decyzjami dotyczącymi kanału i odgrywają rolę w zakresie nawyków zakupowych resellerów. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród setek szczegółowych nominacji w 12 kategoriach, zgłaszanych przez czytelników Channelnomics od listopada, na które głosował starannie wyselekcjonowany panel niezależnych jurorów. Zespół redakcyjny Channelnomics pełnił funkcję ostatecznego arbitra.           

 

„Niewielu w branży technologicznej miało taki rok 2012 jak Jewgienij Kasperski, co znalazło odbicie w liczbie przemyślanych nominacji i komentarzy jurorów, jakie zebrał w związku z tą nagrodą” – powiedział Chris Gonsalves, redaktor Channelnomics, który nadzorował program Channel Influencers Awards. „Jewgienij Kasperski jest szanowanym specjalistą ds. technologii, innowatorem, a co ważniejsze – propagatorem kanału partnerów dostawców rozwiązań IT, który stojąc na czele Kaspersky Lab, umożliwił resellerom osiągnięcie niespotykanego wcześniej sukcesu. Nasza nagroda ‘Influencer of the Year Award’ honoruje wpływ oraz stosunki, jakie liderzy tacy jak pan Kasperski utrzymują z firmami z branży, partnerami oraz konkurencją”.

 

Jewgienij Kasperski, osoba wywierająca wpływ, wizjoner, innowator w dziedzinie bezpieczeństwa

Według Channelnomics, Jewgienij Kasperski stanowi „motor napędowy” w branży IT i społeczności partnerów dostawców rozwiązań IT. Wymieniane przez Channelnomics wybitne osiągnięcia Jewgienija Kasperskiego i jego firmy to:

 

  • Zespół analityków bezpieczeństwa, którzy odegrali czołową rolę w zidentyfikowaniu i zwalczaniu sponsorowanych przez rząd cyberbroni, takich jak Flame, Duqu czy Stuxnet.             
  • Organizacja sprzedaży, która koncentruje się na kanale.      
  • Osobiste zobowiązanie się Jewgienija Kasperskiego do priorytetowego traktowania kanału oraz nieustanne stawianie sobie za cel lepszego zrozumienia wyzwań stojących przed partnerami.     
  • Nieustannie innowacyjne oprogramowanie bezpieczeństwa przeznaczone do ochrony klientów.    

 

Informacje o Channelnomics

Channelnomics, oddział The 2112 Strategy Group LLC, zajmuje się promowaniem analizy, debaty i rozmowy dotyczącej modeli biznesowych, praktyk technologicznych oraz relacji między partnerami w globalnym kanale resellerów IT.

 

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl