Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapach


2015-04-20
Modowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki Prestige Męski wprowadziła do swojej oferty dwa rodzaje perfum – Corggio i Passione.

Coraggio to zapach orientalny, wyrafinowany i elegancki. Stworzony z myślą o odważnych, pewnych siebie i znających swoją wartość mężczyznach. Drugą z perfum cechuje zapach emanujący ciepłą nutą drzew, uosabiający męskość i pasję.

- Coraggio to typowy zapach wieczorowy – o silnym, intensywnym aromacie, który znakomicie komponuje się z eleganckim garniturem Victorio. Stanowi dopełnienie gustownego i ekskluzywnego wizerunku mężczyzny ceniącego sobie jakość i niezależność. Passione natomiast to zapach wschodzącego dnia, świeży, orzeźwiający, dający energię do działania – informuje Krzysztof Kosmowski, właściciel marki Victorio.

Przedstawiciel firmy podkreśla, że perfumy, stanowią znakomite uzupełnienie dotychczasowej oferty marki, bazującej na eleganckich garniturach, niebanalnych koszulach i zaprojektowanych z dbałością o każdy element i detal dodatków.

Do stworzenia Coraggio wykorzystano nuty zapachowe drzewa sandałowego, imbiru i cedru. Wyczuwalne są w niej również mięta, pieprz i cytrusy. Podstawą Passione stanowią z kolei cedr i paczuli. Wyraźnie wyczuwalne są również lawenda, kolendra i cytryna.

Perfumy dostępne są w 50 ml flakonikach. Kosztują odpowiednio 69,90 i 79,90 zł.

Nadesłał:

publicum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl