Kampania „Dulux® - Wiemy, jak łączyć kolory”


Kampania „Dulux® - Wiemy, jak łączyć kolory”
2008-03-06
Rozpoczęła się kolejna telewizyjna kampania reklamowa farb dekoracyjnych marki Dulux®.

„Dulux® - Wiemy, jak łączyć kolory" to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux®. Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec - wrzesień 2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP. Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux® powierzono firmie MediaCom. Celem kampanii jest dalsze zwiększanie świadomości marki Dulux® wśród polskich konsumentów, jak również wzmacnianie jej wizerunku jako lidera w obszarze koloru. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 25 do 44 lat o średnich i wyższych dochodach, mieszkające w miastach.

W przygotowanym przez agencję BBDO filmie reklamowym występuje sześć postaci symbolizujących wybrane kolory z palety farb Dulux®. To trzy kobiety: Niewinny RóżTM, Śliwka WęgierkaTM i MagnoliaTM oraz trzej mężczyźni: Oliwkowy SzykTM, Mglisty PoranekTM i Kwitnący LotosTM. Opowiedziana przy ich udziale krótka historia pokazuje, że dobieranie kolorów może być ekscytujące i zabawne. Zadaniem spotu jest podkreślenie, że marka Dulux® nie tylko oferuje farby w bardzo szerokiej gamie kolorów, ale także doradza jak atrakcyjnie łączyć  je ze sobą. Film ma inspirować konsumentów do odważnego tworzenia zestawień kolorystycznych podczas projektowania domowych wnętrz.

Kampanii towarzyszyć będą materiały reklamowe w punktach sprzedaży. W sklepach dostępne będą próbki kolorów oraz testery farb Dulux®. Ponadto firma ICI Polska udostępni w sklepach najnowszą Kartę Kolorów 2008, zawierającą pełną ofertę kolorystyczną farb Dulux®.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl