Kampania #Glamourizing marki Liu Jo


Kampania #Glamourizing marki Liu Jo
2019-03-22
Kontynuacja współpracy Liu Jo z Anną Ewers i duetem Mert&Marcus

Kobiecość, intensywność, zmysłowość – to trzy kluczowe hasła najlepiej oddające charakter najnowszej kampanii Liu Jo na sezon SS 2019. Tej wiosny #Glamourizing wraca ze zdwojoną siłą! Twarzą marki ponownie została oszałamiająca, wyrafinowana, a zarazem niezwykle naturalna Anna Ewers, po raz drugi stając przed obiektywem duetu Mert&Marcus. Bezkonkurencyjni na rynku fotografowie, jak żadni inni potrafią przenieść marzenia senne na jawę w postaci niezapomnianych ujęć.  

Marka Liu Jo kontynuuje kampanie z sezonu FW 2018 promując sposób życia w myśl hasła przewodniego jakim jest glamour. Letnia kampania #Glamourizing to naturalna ewolucja poprzedniego, wyjątkowo dobrze odebranego przez kobiety projektu. Zabieg ten pozwolił Liu Jo wzmocnić swoją pozycję na rynku i kontynuować wcześniej obraną strategię. Włoska marka chce dalej namawiać kobiety by wyrażały siebie poprzez modę i styl.

Modelka, Anna Ewers, jedna z gwiazd światowego modelingu pozowała do zdjęć duetu Mert&Marcus w minimalistycznym studio. Za jedyny dodatek służyło jej… światło. Jego gra z cieniem nadała świeży i zmysłowy charakter zdjęciom i prezentowanej na nich kolekcji.  To glamour w najlepszym z możliwych wydań!
Jasne, intensywne odcienie oraz graficzne użycie kolorów było kluczem do stworzenia wiosennej kampanii, która zapowiada niezapomniane lato we włoskim stylu. Liu Jo skupia się na intensywności doznań i sensualności, przedstawiając pewną siebie kobietę, która nie boi się wyzwań i demonstracji swojej kobiecej siły.

Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl