Kampania Google Ads - dlaczego warto ją prowadzić i jakie korzyści może przynieść 


Kampania Google Ads - dlaczego warto ją prowadzić i jakie korzyści może przynieść 
2022-05-05
Reklama Google Ads to szansa na zdobycie ogromnej przewagi nad konkurencją. Dzięki takim działaniom marketingowym inwestorzy mają pewność, iż pojawią się w płatnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

W ten sposób trafia się do wybranej grupy docelowej, zwiększa się rozpoznawalność marki i generuje się zadowalające zyski.


Reklama Google Ads - czemu warto się nią zainteresować?


Kampania Google Ads powinna być stworzona w porozumieniu z doświadczonymi specjalistami, pracującymi dla renomowanych agencji marketingowych (interaktywnych). Trzeba mieć świadomość tego, że jest to rozbudowany system, dzięki któremu można:


  • tworzyć reklamy,

  • optymalizować kampanie reklamowe,

  • wyświetlać reklamy w wyszukiwarce oraz u partnerów Google.


Z takich reklam korzystają obecnie indywidualni inwestorzy, małe firmy, ale też duże przedsiębiorstwa. Kampanie Google Ads umożliwiają skuteczne zaprezentowanie oferty własnej działalności w wybranych grupach społecznych. 

Kampania Google Ads - czym się wyróżnia?


Nie da się ukryć, że każda kampania Google Ads powinna być starannie przemyślana. Najważniejsze jest jednak to, że gwarantuje reklamodawcom nieograniczone możliwości, a konkretniej:


  • swobodne kierowanie reklamą - to inwestor decyduje o tym, do kogo konkretnie skierowana jest reklama Google Ads. Bez problemów można określić płeć, wiek, miejsce przebywania lub zainteresowania odbiorcy,

  • analizowanie skuteczności prowadzonej kampanii i szybkie wprowadzanie zmian - zainteresowane osoby w krótkim czasie mogą wstrzymać lub uruchomić kampanię. W dowolnym momencie można także sprawdzić zebrane w panelu dane i sprawdzić w jakim kierunku zmierzają działania reklamowe oraz co można usprawnić,

  • dobór fraz kluczowych i kontrolę budżetu - reklamodawcy sami wybierają słowa kluczowe, na jakie wyświetlą się reklamy tekstowe. Opłaca się też skorzystać z planera słów kluczowych. Dochodzi do tego pełna kontrola nad budżetem. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię ustalenia stawek (np. CPC, CPM, CPV, CPA czy też ROAS),

  • różne rodzaje kampanii - kampanie Google Ads mogą być prowadzone na kilka różnych sposobów, m.in. w formie reklamy tekstowej, wideo, produktowej, graficznej, promującej aplikacje czy też lokalnej,

  • dostęp do wielu przydatnych rozszerzeń - to bardzo duże udogodnienie, ponieważ reklamodawcy mogą się zdecydować m.in. na linki do podstron, ceny, formularze, objaśnienia czy też lokalizację.


Jak widać reklama Google Ads niesie za sobą ogrom pozytywów, dlatego też warto zastanowić się nad skorzystaniem z takiej propozycji i wypróbować ją na własnej skórze. Na wstępie warto jednak przeanalizować swoje indywidualne cele i potrzeby. 

Artykuł powstał przy współpracy Agencji SEO i SEM internetica.pl

Nadesłał:

slawek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl