Kampania informacyjna – biletomaty bezgotówkowe w autobusach
Trwająca od początku września kampania promująca korzystanie z biletomatów bezgotówkowych w warszawskich autobusach, która objęła 50 wiat przystankowych na terenie całej stolicy, w najbliższych dniach zostanie poszerzona o reklamy na 60 autobusach MZA.
„Mimo tego, że nasze biletomaty są obecne w warszawskich autobusach już od ponad roku, świadomość możliwości i korzyści związanych z zakupem doładowania WKM wśród Warszawiaków wciąż nie jest zbyt duża” – mówi Grzegorz Lange z Mera Serwis, firmy dostarczającej biletomaty bezgotówkowe dla MZA. Kampania ma celu poinformowanie pasażerów, że kartę łatwo doładują w automacie, który znajdą w autobusach oznaczonych przy wejściu naklejką „biletomat, płatność kartą”. „Nie wszyscy wiedzą, jak łatwo i szybko można naładować WKM w naszym biletomacie bezgotówkowym – zajmuje to kilkadziesiąt sekund. Dodatkowym plusem jest fakt, że można to zrobić podczas podróży autobusem – czyli nie tracąc dodatkowego czasu oraz możliwość zakupu doładowania przed upływem ważności biletu. Kolejne takie samo doładowanie na naszej karcie zostaje aktywowane automatycznie wraz z upływem terminu ważności poprzedniego” – wyjaśnia Grzegorz Lange.
Biletomaty bezgotówkowe opracowane od podstaw przez firmę Mera Systemy rozpoczęły swoje funkcjonowanie w warszawskich autobusach w maju 2012 roku. Obecnie system obejmuje już 740 biletomatów, czyli ponad 50 proc. autobusów MZA. W najbliższych miesiącach ma być powiększony do 1.200 sztuk.
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|