Kampania wrześniowa Squla.pl
We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych.
We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych, a do 7.500 szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do innowacyjnej platformy edukacyjnej.
Zaplanowana na wrzesień kampania ATL emitowana będzie w kanałach Polsat, TVN, TVP ABC oraz w licznych kanałach tematycznych, np: TVN Style, 4 Fun TV, TLC, HGTV, Kuchnia+.
Emisja spotów 30” i 15”” rozpocznie się 10 września i zakończy 22 października. Za realizację odpowiada firma The Oddshop B.V., a autorem kreacji jest holenderski reżyser Rene Nuijens - zdobywca nagród w konkursach takich jak Walthamstow International Film Festival czy MIAMI INDEPENDENT FILM FESTIVAL. W swojej karierze zrealizował spoty między innymi dla firm: Unesco, Philips, Samsung i wielu innych.
Organizatorzy zakładają skuteczne dotarcie do rodziców z miast powyżej 50 000 mieszkańców. Intensyfikacja komunikacji nastąpi także w prasie, między innymi w głównych tytułach wydawnictwa Polska Press, a także poprzez działania realizowane wspólnie z blogosferą. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime, a za zakup mediów Dom Mediowy Carat Polska.
11 września do wysyłkę naszych materiałów informacyjnych do ponad 7.500 szkół podstawowych w całej Polsce. W naszym przypadku direct marketing gwarantuje skuteczność – w ten sposób co roku pozyskujemy do współpracy coraz to nowe placówki oświatowe, udostępniając im w zamian bezpłatny dostęp do naszego produktu – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Poland. – Uważamy, że nauczyciele jako praktycy są w stanie najlepiej ocenić przydatność naszych quizów i jakość merytoryczną zawartych w nich treści. Bardzo nas cieszy, że polecają nasz produkt rodzicom. To najlepsza metoda promocji.
Obrana strategia promocji owocuje utrzymującym się wzrostem liczby użytkowników platformy - powstały w Holandii start up zwiększa swoje wpływy w Polsce i Francji, a liczba zarejestrowanych użytkowników wynosi już ponad 125.000. W nadchodzących miesiącach firma planuje rozszerzyć działalność o kraje takie jak Włochy, Niemcy czy Hiszpania.
Nadesłał:
j.trakul@synertime.pl
|