Kampanię letnią Cinema City kreować będzie Agencja Reklamowa OFF


Kampanię letnią Cinema City kreować będzie Agencja Reklamowa OFF
2009-06-11
Cinema City Poland, największy operator kin wielosalowych w Polsce, wyłonił agencję, która zrealizuje kreację kampanii dla promocji letniej. W drugiej edycji konkursu, zwyciężyła agencja reklamowa OFF, pokonując konkurencję 51 innych firm.

W finałowym etapie konkursu na kreację do kampanii letniej, CInema City Poland wybrała agencję reklamową OFF.

Projekt agencji będzie zachęcał wszystkich pasjonatów kina do udziału w promocji, poprzez takie kanały komunikacyjne jak prasa, radio, Internet, reklama w kinach sieci oraz outdoor.

Letnia promocja Cinema City Poland to jedna z największych ogólnopolskich akcji promocyjnych, w której każdego roku uczestniczą tysiące Polaków chcących sprawdzić swoją wiedzę o kinie. Na uczestników promocji czekają cenne nagrody jak samochody, sprzęt AGD i setki gadżetów oraz  „błyskawicznych nagród", które uczestnicy mogą szybko odebrać w kinach Cinema City. Tegoroczna gra filmowa podobnie jak ubiegłoroczne potrwa przez cały lipiec i sierpień.

Cinema City Poland ogłosiło konkurs na kreację ponad miesiąc temu. W pierwszej edycji nie wyłoniono zwycięzcy. Do pierwszej i drugiej edycji konkursu zaproszono łącznie 51 firm, spośród których projekt  agencji OFF najlepiej spełniał oczekiwania Cinema City.
 
Informacje o Cinema City

Cinema City jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej operatorem kin wielosalowych (tzw. Multipleksów). Spółka rozwija sieć pod marką Cinema City oraz Orange IMAX® w Polsce, Czechach, na Węgrzech oraz w Bułgarii. Jednocześnie, Cinema City jest największym operatorem kinowym w Izraelu i w Polsce, gdzie pod tą marką funkcjonuje już 26 multipleksów.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl