Kandydat i Firma w sieci – czy w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu w budowaniu wizerunku?


Kandydat i Firma w sieci – czy w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu w budowaniu wizerunku?
2011-03-30
Media społecznościowe to ostatnio absolutny hit sezonu, odmieniany przez wszystkie przypadki nie tylko w nowoczesnych, ale także w tradycyjnych środkach przekazu.

Eksperci podkreślają przede wszystkim ich znaczenie jako źródła informacji oraz narzędzia promocji – zarówno w rękach osób indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Promocja ta dotyczy nie tylko oferowanych dóbr i usług, ale także sfery rozwoju osobistego i promocji pracodawców.

W lutym 2011 r. konsultanci firmy doradztwa personalnego HRK S.A. (zespół odpowiedzialny za rozwój narzędzia Talent Finder) wspólnie z portalem rekrutacyjnym GazetaPraca.pl przeprowadzili badanie wśród użytkowników serwisu Gazetapraca.pl. Celem badania „Kandydat i firma w sieci” było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy i jak wykorzystujemy potencjał mediów społecznościowych w promocji wizerunku, a także określenie trendów w tej dziedzinie.

 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami przeprowadzonego badania oraz komentarzami i poradami ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem wizerunku swojego i firm, w których pracują.

Raport do pobrania: http://www.hrk.pl/docs/raport_marzec2011.pdf  


Patronat Medialny nad badaniem objęli: PRoto.pl, HR news, Marketingowiec.pl, Employer Branding Institute, HR standard, HRK.PL

 

Kontakt dla mediów:

Joanna Kotzian

Menedżer ds. Marketingu i PR

e-mail: joanna.kotzian@hrk.pl  

Nadesłał:

HRK S.A.
http://www.hrk.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl