Kaspersky Lab w grupie "Wizjonerów" w najnowszym rankingu "Magic Quadrant" firmy Gartner
2008-01-07
Kaspersky Lab, producent rozwiązań służących do ochrony danych, informuje, że znalazł się w grupie wizjonerów w najnowszym raporcie firmy Gartner "Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms".
Raport koncentruje się na obecnych technologiach bezpieczeństwa przeznaczonych do ochrony węzłów końcowych sieci korporacyjnych zarówno małych, średnich, jak i dużych firm.
Raport "Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms"(1) opiera się na ocenie zdolności realizacji oraz kompletności wizji firmy. W raporcie tym czytamy: "Wizjonerzy inwestują w innowacyjne funkcje, które będą miały istotne znaczenie w nowej generacji produktów i umożliwią klientom wczesny dostęp do ulepszonego bezpieczeństwa i zarządzania". Możemy również przeczytać: "Ukierunkowane rozwiązania do ochrony przed wirusami, spamem, osobiste zapory sieciowe oraz systemy HIPS szybko zastępowane są przez pakiety produktów o scentralizowanej i elastycznej strukturze. Zarządzanie oraz możliwość raportowania pakietów platform do ochrony punktów końcowych jest istotnym wyróżnikiem, zwłaszcza w dużych firmach".
"W ciągu ostatnich trzech lat firma Kapersky Lab odnotowała gwałtowny rozwój i obecnie chroni ponad 250 milionów użytkowników. Szybkie rozpowszechnienie naszych produktów i technologii na całym świecie potwierdza słuszność naszego podejścia do ochrony korporacji przed niebezpiecznymi atakami internetowymi" – powiedział Steve Orenberg, dyrektor naczelny Kaspersky Lab na terenie Ameryki Północnej i Południowej. "Uważam, że znalezienie się w grupie wizjonerów wybranych przez firmę Gartner stanowi kolejny krok milowy w realizowaniu naszej misji dostarczania najlepszych w swojej klasie technologii bezpieczeństwa dla małych i dużych firm".
Informacje o Magic Quadrant
Magic Quadrant jest chroniony prawami autorskimi przez firmę Gartner, Inc. od 21 grudnia 2007 roku i jest wykorzystywany za zgodą właściciela tych praw. Magic Quadrant jest graficzną reprezentacją rynku w danym okresie czasu. Jest to ilustracja analizy firmy Gartner określającej spełnienie przez producentów określonych przez nią kryteriów rynkowych. Gartner nie promuje żadnego producenta, produktu czy usługi przedstawionej w Magic Quadrant, nie zaleca również użytkownikom, aby wybierali jedynie producentów z grupy "Liderzy". Magic Quadrant to wyłącznie narzędzie badawcze, którego celem nie jest motywowanie konkretnych działań. Firma nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, odnośnie tego badania, w tym gwarancji przydatności handlowej czy przydatności do określonego celu.
(1) Badanie firmy Gartner "2007 Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms" przeprowadzone przez P. Firstbrooka, A. Hallawella, J. Girarda, & N. MacDonalda. 21 grudnia, 2007; Identyfikator badania na stronie http://www.gartner.com: G00153291.
Nadesłał:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl
|
|
Wasze komentarze (0):