Kati stawia na PR i Internet


Kati stawia na PR i Internet
2009-04-17
Firma Kati www.kati.pl – polski producent ekskluzywnych tekstyliów medycznych – rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną. Za prowadzenie działań z zakresu Public Relations oraz marketingu internetowego odpowiada agencja KaMODUS www.kamodus.pl.

Kati jest właścicielem marek odzieży prozdrowotnej: Veera i Veera Silver.

Veera to rajstopy i skarpety przeciwżylakowe zalecane przede wszystkim matkom, jako osobom szczególnie narażonym na duże obciążenia nóg. Z kolei marka Veera Silver to spodenki antycellulitowe oraz tekstylia pomagające zwalczać dolegliwości bólowe.

Informacje o produktach będą przekazywane za pośrednictwem prasy parentingowej, kobiecej i periodyków poświęconych zdrowiu, natomiast kampania w internecie ma doprowadzić do zbudowania bezpośredniej relacji  z  -konsumentami. Internauci będą mieli możliwość przetestowania tekstyliów oraz podzielenia się swoimi opiniami. Będą również mogli wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami, prowadzonych w portalach kobiecych i zdrowotnych.

Agencja KaMODUS specjalizuje się w prowadzeniu kampanii PR, których celem jest wsparcie sprzedaży i efektywna promocja marek.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl