Kawowy CSR w Multum PR


Kawowy  CSR w Multum PR
2014-07-14
Konsultanci wrocławskiej agencji Multum PR chętnie angażują się w działania CSR.

W ostatnim czasie wzięli udział w dwóch projektach - „Barista z Walimia" organizowanym przez Fundację Wałbrzych 2000 oraz „Świat w filiżance kawy", spotkaniu zaaranżowanym przez wrocławski oddział Stowarzyszenia Klub Mamuśki. Tematem przewodnim obu akcji była popularna „mała czarna".


W przedsięwzięciach z ramienia Multum PR uczestniczył Paweł Ciećkiewicz, dyrektor zarządzający agencji - z zamiłowania podróżnik, autor bloga czterysmakiswiata.pl, barista z długoletnią, międzynarodową praktyką.

Projekt „Barista z Walimia", organizowany przez Fundację Wałbrzych 2000 przy wsparciu Unii Europejskiej, skierowany był do bezrobotnych, nieuczących się oraz nieaktywnych zawodowo mieszkańców gminy Walim w wieku 18-64 lata. Podczas cyklu spotkań prowadzonych przez Pawła Ciećkiewicza, kursanci zdobyli kwalifikacje baristy, a także poznali tajniki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

Drugą inicjatywą było spotkanie Stowarzyszenia Klubu Mamuśki, który współprowadzi Anna Nowocień-Rega, manager ds. PR w Multum PR. Paweł Ciećkiewicz przeprowadził warsztaty „Świat w filiżance kawy", w czasie których członkinie Klubu Mamuśki miały okazję poznać tajniki dotyczące tego napoju. Uczestniczki dowiedziały się m.in. jakie różnice są między gatunkami kaw, a także jak kawę należy parzyć, przechowywać oraz podawać.

- Tematem kawy zainteresowałem się w Londynie. Po powrocie do Polski stwierdziłem, że dobrze byłoby podzielić się zdobytą wiedzą na temat kultury picia kawy z innymi osobami. Dlatego też z przyjemnością przyjąłem propozycje Fundacji Wałbrzych 2000 oraz Klubu Mamuśki. Oba projekty dały mi wiele satysfakcji i radości, a także pozwoliły poznać osoby, dla których kawa to coś więcej niż tylko napój - informuje Paweł Ciećkiewicz
z Multum PR.
www.multumpr.pl

Nadesłał:

Agencja Multum PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl