"Kibic Mały" Hoop Coli otwiera na innych...


"Kibic Mały" Hoop Coli otwiera na innych...
2012-04-13
W najbliższy poniedziałek rusza też kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli pt. “Kibic Mały”.


Konsekwentnie, po ubiegłorocznej kampanii „Polak Mały”, tegoroczna kampania Hoop Coli, będzie przebiegać pod hasłem „Kibic Mały”, co związane jest oczywiście z wszechogarniającym Polskę szaleństwem rozgrywek piłkarskich i olimpijskich. Obie platformy są bardzo mocno osadzone w esencji marki „Otwórz się na innych”.

Tym razem Hoop Cola w swoisty sposób przekomarza się z charakterem polskich kibiców, przechwalających się, zawadiackich i pysznych. W spotach nowej kampanii namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej, dobrej zabawy, którą przyniosą tegoroczne wydarzenia sportowe.

Kampania potrwa do końca maja. Składa się z 3 spotów – dwóch piętnastosekundowych i jednego trzydziestosekundowego. Spoty będą emitowane w stacjach TVN, TVN 24, Polsat oraz w kanałach tematycznych oraz w Internecie  - głównie Google, Youtube oraz portale społecznościowe.

Za kreację i działania interaktywne odpowiada Agencja Brain. Zakup i planowanie TV -  Dom Mediowy MPG, zakup i planowanie kampanii Internet- owej Performance Media.









Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl