Kiedy ostatnio słuchałeś babci?


Kiedy ostatnio słuchałeś babci?
2009-09-24
Agencja Fresh Brand Design przygotowała kampanię billboardową dla akcji „Spoko Senior” realizowanej przez stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”. Celem działań jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.

Fresh Brand Design stworzyła ogólny przekaz kampanii  i zaprojektowała elementy wizualne takie jak billboardy i ulotki promocyjne. Hasło kampanii: „Kiedy ostatnio słuchałeś babci?", ma pełnić rolę pomostu łączącego pokolenia.

Celem działań agencji było przygotowanie przekazu atrakcyjnego zarówno dla osób starszych i młodszych. Agencja zajęła się także produkcją nośników i zakupem powierzchni reklamowej.

W ramach akcji powstał także „przepis na radosną starość", który znalazł się na odwrocie ulotek. Czas akcji wiąże się także z przypadającym 1 października Międzynarodowym Dniem Osób Starszych (International Day of Older Persons). Kampania billboardowa będzie widoczna na ulicach Poznania do połowy października.

Agencja Fresh Brand Design wchodzi w skład grupy Fresh (www.grupafresh.eu). Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami i budowaniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej.

Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich"  jest organizacją pozarządową, która pragnie przeciwdziałać marginalizacji osób starszych, łamać stereotypy na temat starości alarmować społeczeństwo na temat trudnej sytuacji seniorów, ale przede wszystkim chce być blisko samotnej osoby starszej, trzymać ją za rękę i sprawić, aby dotarła do końca swej drogi z uśmiechem i wiarą w życzliwość drugiego człowieka. (www.malibracia.org.pl/)

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl