Kiedy relokacja firmy jest korzystna?


Kiedy relokacja firmy jest korzystna?
2015-02-19
Relokacja firmy często niesie za sobą dodatkowe obciążenia – nie tylko te materialne, ale również związane ze skomplikowaną organizacją, formalnościami urzędowymi czy wreszcie potencjalną utratą zaufanych klientów. Jak temu zapobiec? Na relokację, która okazała się niezwykle korzystna dla rozwoju firmy, zdecydowała się firma Rajapack – dystrybutor materiałów opakowaniowych.

Dynamiczny rozwój grupy RAJA wywołał  potrzebę zmian także w  jej polskiej spółce Rajapack. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i kontrahentów firma zdecydowała się na relokację ze Szczecina do Warszawy. Przenosząc siedzibę do centrum kraju Rajapack rozpoczął intensywniejszą dystrybucję na rynek całej Europy Środkowej i Południowej, zyskując także kolejnych klientów krajowych. Nowa lokalizacja to również możliwości dogodnej współpracy z kontrahentami, których bliskość korzystnie wpłynie na wzajemne relacje.

Relokacja przynosi satysfakcję także klientom ostatecznym – nowy, znacznie większy magazyn, o powierzchni 6000 m2, pozwolił zwiększyć ofertę produktową aż do 2500 artykułów, dostępnych odtąd w każdym momencie, co pozwala na realizację zamówień
w 24/48h.

To jednak nie wszystko – Rajapack dążąc do pozycji lidera branży w Polsce, zdecydował się przy okazji relokacji na jeszcze większe zmiany. Pamiętając o istocie e-commerce firma skoncentrowała się również na rozwoju swojej platformy internetowej, tworząc ją jeszcze bardziej przyjazną użytkownikowi: z płatnościami online, intuicyjną i zaawansowaną wyszukiwarką, szczegółową specyfikacją produktów czy materiałami video.

Decyzja o relokacji Rajapack okazuje się dla firmy niezwykle korzystna, systematycznie ugruntowując spółkę na pozycji lidera w branży w Polsce. Nowa siedziba znajduje się
w Warszawie, przy ul. Działkowej 62.

 

http://www.rajapack.pl/



Nadesłał:

niezbednikjanek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl