Klienci nagrodą za jakość


Klienci nagrodą za jakość
2012-01-26
Concordia Ubezpieczenia wypłaciła w ubiegłym roku 240 milionów złotych likwidując 40 tysięcy szkód. onad 60 procent więcej zlikwidowanych szkód w 2011 roku w porównaniu do roku 2010 to swoisty sprawdzian dla systemu likwidacji szkód Concordia Ubezpieczenia.

- Mimo rekordowej ilości szkód w 2011 wszystkie zostały zlikwidowane. Dla porównania w roku 2010 było ich 25 tysięcy – mówi Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordia Ubezpieczenia.

Najwięcej zgłoszeń miało miejsce w marcu oraz maju. W wyniku złego przezimowania straty w rzepaku w wielu województwach sięgały od 50 do 70 procent. Przymrozki wiosenne między 3 a 5 maja, kiedy temperatura spadła przy gruncie do minus 7 stopni spowodowały kolejne straty. - Kumulacja szkód była bardzo duża. Wypłat jednorazowych z ubezpieczeń upraw powyżej 100 000 złotych dokonaliśmy 265, w tym parę powyżej jednego miliona – dodaje P. Adamczyk.

Rosnąca liczba szkód zlikwidowanych w ubiegłym roku przez Concordia Ubezpieczenia obejmuje również szkody komunikacyjne: w Auto - Casco z 2700 na 4700 przypadków i z OC 3800 do 8700 w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Mając na uwadze sprawną obsługę klientów i szybką likwidację szkód w minionym okresie Concordia uruchomiła w Zespole Ewidencji i Rejestracji Szkód Concordii nową infolinię informującą o szkodach dla ubezpieczonych. Dostępna jest codziennie w godzinach 8-16. Istnieje także możliwość kierowania pytań drogą mailową.

W ubiegłym roku przeprowadzono również w szybkim tempie kilka likwidacji dużych szkód pożarowych powyżej 500 000 tys. Wszystkie kończąc szybką wypłatą odszkodowań i ugodami. Podobnie było w czasie pożaru świetlicy w Droszewie koło Nowych Skalmierzyc 16 grudnia 2011 roku, gdzie do końca grudnia zakończono likwidację szkody.

- Byłem odpowiedzialny za kontakt z ubezpieczycielem. Już trzy dni po tym tragicznym zdarzeniu przyjechali biegli rzeczoznawcy z Concordia Ubezpieczenia. Oszacowali straty, wykonali dokumentację fotograficzną, opisali całe zdarzenie. Bardzo szybko i sprawnie przeprowadzili likwidację szkody. Doszło do ugody z urzędem gminy, co pozwoliło na przelanie pieniędzy już kilka dni po pożarze. Uważam, ze wybór Concordii jako firmy ubezpieczeniowej był trafną decyzją – ocenia Zbigniew Kubiaszczyk, kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta w Nowych Skalmierzycach.

- Rok 2011 był trudnym okresem wymagającym od nas jeszcze lepszej organizacji. Na bieżąco usprawniamy prace i dopasowujemy ją do zmieniających się warunków, np. rekordowej ilości zgłoszonych szkód. Cieszy nas, że nasze wysiłki dostrzegają Klienci, którzy podpisują nowe umowy ubezpieczeniowe – mówi dyrektor Piotr Adamczyk.

Na początku bieżącego roku wprowadzono nowe usprawnienia dla Klientów. Dotyczą one likwidacji szkód majątkowych do kwoty 2500 zł. przez telefon bez konieczności oględzin. Czas oczekiwania z 10 dni skrócono od 3 do 5 dni włącznie z wypłaceniem należności. Szkody likwidowane są więc przez Concordia Ubezpieczenia w coraz krótszym czasie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług.

Nadesłał:

Grupa Concordia
http://grupaconcordia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl