Klienci nie mylą się


Klienci nie mylą się
2012-05-13
To już kolejny rok, w którym klienci zdecydowali o przyznaniu wyróżnienia ,,Laur Konsumenta” oraz „Laur Klienta” produktom marek Dr. Beckmann oraz emsal.

Konsumenci coraz częściej sięgają po sprawdzoną jakość i skuteczność niemieckich produktów, których dystrybutorem w Polsce jest firma Werner & Mertz Delta Polska. Preparaty marek Dr. Beckmann oraz emsal są dostępne na polskim rynku już od ponad 10 lat. W portfolio marki Dr. Beckmann dostępne są specjalistyczne odplamiacze przeznaczone do usuwania ponad 150 rodzajów plam oraz profesjonalne środki czyszczące do kuchni i łazienki. W 2010 roku Laur Konsumenta otrzymały niszowe produkty odplamiające. 

Marka Dr. Beckmann została ponownie doceniona w 2012 roku  - tym razem za serię profesjonalnych środków czyszczących. 

Drugą wyróżnioną przez konsumentów marką jest emsal  - przyjaciel mebli i podłóg. To seria produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg twardych i drewnianych mebli, zapewniająca kompleksową "opiekę".

Nagrody te świadczą o zaufaniu, ale także zobowiązują producentów do zachowywania wysokich standardów w przyszłości. Wyróżnienia: ”Laur Konsumenta” oraz „Laur Klienta” są przyznawane przez polskich konsumentów uczestniczących w sondach internetowych oraz telefonicznych. 

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl