Klienci Onninen pod skrzydłami Microsoft Dynamics CRM


Klienci Onninen pod skrzydłami Microsoft Dynamics CRM
2013-11-28
Onninen Sp. z o.o., międzynarodowa sieć hurtowni elektrotechnicznych, instalacyjno-sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych, w tym z siedzibą w Polsce, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w celu optymalizacji procesów sprzedażowych i dystrybucyjnych oraz usprawnienia obsługi klienta.

Dynamiczny rozwój firmy skutkujący intensyfikacją zachodzących w niej procesów przyczynił się do wzrostu liczby danych o klientach, które były gromadzone aż w 7 różnych aplikacjach. Onninen postanowił poszukać jednego rozwiązania, które gromadziłoby wszystkie informacje o kliencie, w tym dane teleadresowe, preferencje zakupowe, historię zakupów, udział w aktywnościach marketingowych, działalność inwestycyjną czy relacje między klientami, w jednym, dostępnym dla wszystkich pracowników firmy miejscu.

Kolejnymi wymogami wobec nowego systemu były: optymalizacja procesów sprzedażowych i dystrybucyjnych, dostarczenie wiedzy o kliencie, tworzenie ukierunkowanych i dedykowanych kampanii marketingowe i akcji promocyjnych, a także jego bezproblemowa, spójna integracja z funkcjonującymi już w Onninen systemami ERP. Informacje musiały być integrowane online lub w „trybie nocnym” tak, aby zapewnić aktualność danych.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/klienci_onninen_pod_skrzydlami_microsoft_dynamics_crm.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl