Klienci Saturna płacą przez PayU
Saturn, wiodąca marka w branży RTV/AGD, wchodzi do Internetu. W uruchomionym właśnie e-sklepie kupujący mogą wybrać rożne formy dostawy, z odbiorem osobistym w wybranym markecie włącznie, a także śledzić status zamówienia.
Płatności internetowe obsługuje PayU, odpowiedzialne m.in. za transakcje na Allegro, w Play czy e-sklepach Praktiker i Meble VOX.
Do tej pory klienci Saturna mogli kupować w 17 marketach w Polsce. Od teraz wszystkie produkty można już zamawiać przez Internet. Klienci internetowi mogą dokonać zakupów za pośrednictwem strony www.saturn.pl, która dotychczas informowała o aktualnych promocjach czy dostępnych produktach. Po określeniu sposobu dostawy możliwy jest zarówno odbiór w wybranym markecie, jak i dostawa do domu za pośrednictwem kuriera. Kolejnym krokiem jest wybór formy płatności spośród kanałów oferowanych przez PayU.
– Przy płatności e-przelewem, kupujący ma do wyboru jeden z 25 banków. Po akceptacji zamówienia zostaje przekierowany na stronę bankowości internetowej, z której korzysta i tam – po zalogowaniu się – zatwierdza tylko dyspozycję wykonania przelewu. Nie musi niczego wypełniać, dzieje się to automatycznie, po przekazaniu danych przez PayU. Potwierdzenie płatności zostaje wysłane natychmiast na adres mailowy kupującego – informuje Michał Kubacki, Key Account Manager PayU SA.
PayU udostępnia również finalizację transakcji kontem PayU, które pozwala kupującym zarządzać wydatkami w Internecie. We wszystkich miejscach, w których można płacić kontem PayU, teraz także w Saturnie, kupujący posługuje się jednym loginem i hasłem, a dodatkowo ma także dostęp do historii swoich zakupów we wszystkich sklepach, w których korzystał z konta.
Osoby, które zrobią zakupy w internetowym sklepie Saturn będą mogły skorzystać ze schowka na produkty, by móc sfinalizować transakcję w późniejszym czasie. Po dokonaniu pierwszego zamówienia klient będzie miał dostęp do archiwum swoich zamówień oraz uzyska wgląd w status aktualnego zamówienia.
Nadesłał:
dotpr
|