Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych


2015-05-06
Najnowsze trendy zarządzania w dużych holdingach i grupach kapitałowych wymuszają zmiany w obszarze działalności operacyjnej.

W związku z potrzebą lepszego obiegu informacji, redukcji kosztów działalności najlepszym rozwiązaniem jest utworzenie Centrum Usług Wspólnych, które ma na celu zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki. Drugim najważniejszym atutem jest efektywność kompetencyjna. Niemniej wraz z utworzeniem obszaru Centrum Usług Wspólnych wiąże się wiele zagrożeń i duże ryzyko. Największy dylemat powstaje na poziomie wyboru obszarów, które należy wydelegować do odrębnej jednostki jaką jest CUW, w jaki sposób rozliczać usługi CUW, jak efektywnie wdrożyć projekt utworzenia takiej spółki. Zagrożeniem stają się również kwestie związane z aspektami obsługi klienta oraz świadczonymi usługami , a więc tworzenia nowej polityki działania GK. Równie problemowe stają się kwestie systemowe i technologiczne, które wymagają standaryzacji. Projekt warsztatu ma charakter strategiczny.

Uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę na temat możliwości rozwoju CUW w swoich Firmach, jak robić to efektywnie, jak unikać błędów decyzyjnych oraz jakie wyzwania stoją przed zarządcami, którzy biorą odpowiedzialność za działalność spółek? Wybitni prelegenci, praktycy, doradcy biznesu przekażą wiedzę gotową do zaimplementowania od razu po wyjściu ze szkolenia. Udział w wydarzeniu umożliwi Państwu wymianę doświadczeń. Tym bardziej wartościowa jest ta wymiana, gdyż każda z Firm jest na odmiennym poziomie alokacji tego tematu. Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztacie, który odbędzie się w dniach 27 - 28 maja 2015 r., w Hotelu Westin w Warszawie.

Główne zagadnienia:

  • Zasady współpracy CUW z Grupą Kapitałową
  • Optymalny kontrakt świadczenia usług przez CUW (SLA)
  • Budowanie efektywnego zespołu zarządzającego Centrum Usług
  • Jak CUW powinien dbać o PR wewnątrz GK
  • Pozyskiwanie nowych klientów CUW
  • Narzędzia i proces badania potrzeb klienta

Podczas szkolenia swoje prelekcje zaprezentują:

Mieczysław Budzik, Impel Business Solutions, Michał Gieczewski, Trener Biznesu, Dorota Koseła, Kancelaria K&L GATES, Tomasz Mnich, ALLBRIDGE Business Advisory, Grzegorz Romanowski, Kancelaria Romanowski i Wspólnicy, Tina Sobocińska, Schneider Electric i  Michał Włoch, IPOPEMA.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/klient-w-dzialalnosci-centrum-uslug-wspolny

Kontakt:

Magda Janas

Kierownik Projektu

Dział Produkcji

T: +48 22 379 29 36

e-mail: m.janas@mmcpolska.pl

Nadesłał:

MMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl