Klub GOSH doceniony przez profesjonalistów


Klub GOSH doceniony przez profesjonalistów
2008-07-14
Czytelnicy Magazynu Kosmetyki – profesjonalnego miesięcznika dla branży kosmetycznej – uznali w głosowaniu, że najciekawszym pomysłem marketingowym 2008 roku jest Klub GOSH, zrzeszający drogerie i sklepy detaliczne sprzedające produkty tej marki.

Specjalną nagrodę wręczono podczas Gali Magazynu Kosmetyki w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele firmy Brodr. Jorgensen, który jest wyłącznym dystrybutorem marki GOSH na rynku polskim.

„Wyróżnienie dla Klubu GOSH to oczywiście zasługa wszystkich naszych partnerów handlowych. Bardzo nas cieszy, że są oni zadowoleni ze współpracy z nami. A dla naszej firmy jest to czytelny sygnał, że musimy nadal angażować nasze wszystkie siły i cały entuzjazm w rozwój współpracy z właścicielami sklepów w całej Polsce” – powiedział Edward Hajdrych, dyrektor sprzedaży Brodr. Jorgensen.GOSH to duński producent wysokiej jakości kosmetyków, które w Polsce są sprzedawane już od kilkunastu lat. Jednak zdecydowany wzrost sprzedaży notowany jest od kilku lat, a zwłaszcza od uruchomienia w 2006 roku programu współpracy z właścicielami i menedżerami sklepów, znanego pod nazwą Klub GOSH.W ciągu dwóch lat funkcjonowania do Klubu GOSH przyłączyło się już ponad 500 drogerii i sklepów detalicznych z całego kraju. GOSH postawił przede wszystkim na współpracę ze sklepami tradycyjnymi, świadomie rezygnując z dystrybucji poprzez markety wielkopowierzchniowe oraz drogerie sieciowe. Okazało się to bardzo skutecznym i opłacalnym pomysłem, zarówno dla producenta, jak i dla właścicieli współpracujących sklepów, którzy notują znaczny wzrost przychodów. Przeciętnie uczestnicy klubu GOSH notują wzrost sprzedaży kosmetyków GOSH w wysokości 30-50% rocznie (jednocześnie uzyskując znaczący wzrost obrotów w całej kategorii produktów kosmetycznych, również innych marek).


W ramach współpracy GOSH oferuje swoim partnerom:

  • system szkoleń produktowych
  • promocje, konkursy i gratisowe kosmetyki dla konsumentów
  • pokazy makijażu dla konsumentów prowadzone w sklepach dwa razy na kwartał
  • plakaty, specjalne gazetki konsumenckie, torby ekologiczne do pakowania kosmetyków
  • pierwszeństwo w sprzedaży nowości produktowych marki GOSH
  • unikalne kosmetyki i zestawy wyłącznie dla członków Klubu GOSH
  • program lojalnościowy dla ekspedientek
  • program motywacyjny dla właścicieli sklepów z atrakcyjnymi nagrodami dla najlepszych
  • doroczny bal dla członków Klubu GOSH
  • działania PR: publikacje na temat produktów w czołowych tytułach prasy kolorowej

Nadesłał:

KaMODUS www.kamodus.pl
http://www.kamodus.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl