Kolejna nagroda dla Portu Łódź


Kolejna nagroda dla Portu Łódź
2013-10-23
W czwartek, 17 października, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Nagrodę w kategorii Wydarzenie Roku (event) 2013 otrzymał Port Łódź.

Dwudniowy event z udziałem Gok Wana cieszył się ogromną popularnością wśród łodzian i mieszkańców regionu. Rady sławnego stylisty pomogły wielu klientom centrum
w odnalezieniu swojego stylu i odpowiednim wyborze najmodniejszych ubrań i dodatków za rozsądną cenę. Przesłanie to było spójne z ideą Portu Łódź, który poprzez liczne działania udowadnia, że można dobrze i modnie wyglądać w ubraniach z sieciówek, na które nie wydamy majątku.

 

- PRCH Retail Award 2013 to kolejna nagroda, jaką za zorganizowanie wizyty Gok Wana otrzymał Port Łódź – mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź. – Wcześniej, w maju br., otrzymaliśmy za to wydarzenie SOLAL Marketing Award, przyznawaną przez International Council of Shopping Centers – dodaje.

 

PRCH, organizacja zrzeszająca ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych, stworzyła program PRCH Retail Awards po to, aby w fachowy
i bezstronny sposób promować najlepsze praktyki biznesowe w branży centrów handlowych w Polsce.

Wśród finalistów PRCH Retail Awards znalazły się wyróżniające jakością i efektywnością centra i sieci handlowe oraz najskuteczniejsze kampanie marketingowe centrów i sieci handlowych. W przypadku działań marketingowych PRCH przyznając nagrody zwraca uwagę przede wszystkim na udokumentowanie efektów kampanii oraz realizację założonych celów.

Nadesłał:

Maria Szwed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl