Kolejna odsłona kampanii reklamowej Mieszanki Krakowskiej


Kolejna odsłona kampanii reklamowej Mieszanki Krakowskiej
2010-09-10
19 sierpnia br. rusza w mediach kolejna odsłona kampanii reklamowej znanej i cenionej Mieszanki Krakowskiej firmy Wawel. Mieszanka Krakowska to kompozycja owocowych galaretek oblanych delikatną, naturalną czekoladą. Kampania prowadzona będzie w TV i radiu.

Mieszanka Krakowska to soczyście owocowe galaretki w czterech naturalnych smakach. Słodka malina, soczysta pomarańcza, orzeźwiająca cytryna i egzotyczny ananas oblane doskonałą, deserową czekoladą to wyjątkowa kompozycja smaków. Kolorowe opakowania i doskonały smak potrafią wyczarować lato nawet w środku zimy, dlatego właśnie Mieszankę Krakowską tak chętnie wybierają miłośnicy słodyczy.

Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marki.

Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w wybranych stacjach radiowych.

Koncepcję i kreację przygotowała agencja Opus B, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii prowadzi agencja TBWA\PR.

Nadesłał:

aleksandra.rogala

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl