Kolejne duże kampanie wizerunkowe dla Havas Media
Niewątpliwie przyszły rok, tj. 2015, jak i kolejne lata będą dla Havas Media niezwykle intensywne pod względem realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych projektów oraz kampanii wizerunkowych.
Havas Media zadba o wizerunek polskiej kolei
Havas Media będzie przez pierwsze 6 miesięcy 2015 r. planował wizerunek medialny największych, polskich spółek kolejowych, a więc PKP S.A. i PKP Intercity. Havas Media został zwycięzcą konkursu, pokonując kilku dużych konkurentów z branży, co daje mu prawo do przystąpienia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Chętni, którzy przystąpili do przetargu, musieli wykazać co najmniej trzy usługi z trzech ostatnich lat, które polegały na opracowaniu i wdrożeniu strategii mediowej na okres minimum roku, gdzie głównym medium była telewizja ogólnopolska. Ponadto musieli zaprezentować trzy usługi polegające na zaplanowaniu i zakupie mediów dla konkretnej kampanii na kwotę nie mniejszą niż 15 mln PLN każda. Firmy przystępujące do konkursu musiały również dysponować średnim rocznym przychodem ze sprzedaży na poziomie nie mniejszych niż 150 mln PLN (za 2013 rok).
Oferty konkursowe, obok Havas Media, złożyły również Lowe Media, ZenithOptimedia Group, U2 Media oraz konsorcja - OMD i OHD, Star Media ze Star Digital, Just i Media Concept, Value Media z Equinox Polska i Maxus Warszawa oraz Mediacap S.A. z Carat Polska.
Polskie spółki kolejowe otrzymają od Havas Media propozycję szczegółowo zaplanowanej strategii wizerunkowej, która ma zostać zrealizowana w pierwszych sześciu miesiącach 2015 roku. Dodatkowo dom mediowy zaplanuje oraz zakupi media dla PKP i PKP Intercity w roku 2015 i 2016. Łączna suma budżetu zdobytego przez Havas Media wynosi około 35 mln PLN netto.
Havas Media zrealizuje kampanię promocyjną na pięciu rynkach europejskich
26 lutego br. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło nabór wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie na przygotowanie i realizację trzyletniej kampanii, pt. „Soki i musy - witaminy w wygodnej formie", której zadaniem jest promocja produktów owocowo-warzywnych na wewnętrznym rynku unijnym. W grę wchodzą przede wszystkim krajowe rynki Polski, Rumunii, Czech, Słowacji i Litwy. Na realizację całej kampanii promocyjnej przewidziano budżet w wysokości 4 841 521 euro netto.
W konkursie zwyciężyło konsorcjum w składzie Havas Media i Hand Made we współpracy z FleishmanHillard. Konkretne zadania oraz zakres działań podzielono między członków zwycięskiej grupy. I tak: koordynacją działań mediowych we wszystkich krajach oraz badaniami efektywności zajmie się Havas Media, trzyletnią strategią oraz kreacją na wszystkie nośniki zajmie się Hand Made, natomiast za działania PR i koordynację BTL odpowiedzialna będzie agencja FleishmanHillard.
Kampania promocyjna będzie prowadzona w latach 2015-2017, a głównymi narzędziami medialnymi będzie telewizja oraz Internet, ze szczególnym wykorzystaniem technologii mobilnych. Cały projekt został zaakceptowany przez Komisję Europejską i otrzyma dofinansowanie z budżetu unijnego.
Artykuł powstał we współpracy z: www.havasmedia.pl
Nadesłał:
Peperoni
|