Kolejne laury dla OSM Łowicz
Mleko łowickie, masło ekstra i śmietanka 36%, flagowe produkty spółdzielni OSM Łowicz, zostały nagrodzone w trzech niezależnych plebiscytach organizowanych przez media branżowe. To nie pierwszy raz, gdy artykuły z logo z tańczącą łowiczanką są doceniane przez konsumentów, handlowców i ekspertów.
Masło łowickie ekstra zostało Przebojem FMCG 2018 według magazynu „Życie handlowe". Jury konkursowe swojej oceny dokonało na podstawie składowych takich, jak dostępność produktu, jego jakość i innowacyjność, a także opakowanie w nowej odsłonie, ozdobione tradycyjnym łowickim pasiakiem łowickim. W gronie specjalistów przyjęto je z dużym entuzjazmem, ponieważ wyróżniło produkt na tle konkurencji.
Mleko łowickie UHT - parasolowa marka łowickiej spółdzielni - otrzymało prestiżowy tytuł Hermesa 25-lecia przyznawanego przez Poradnik Handlowca. W ogólnopolskim głosowaniu trwającym na przestrzeni dwóch miesięcy wzięli udział handlowcy z branży FMCG, reprezentujący tzw. handel „małoformatowy". Wykorzystali oni okazję, żeby uhonorować marki i producentów, z którymi współpracują na przestrzeni ostatnich 25 lat. Do końca roku, o mleku łowickim będzie jeszcze nie raz głośno, za sprawą kampanii marketingowej w TV i Internecie, wspierającej ten produkt w nowej odsłonie.
Kolejnym produktem OSM Łowicz, które zdobyło wyróżnienie jest śmietanka 36%. To sprawdzony, wysokiej jakości produkt, który po ubiciu zachowuje niezmienioną konsystencję przez długi czas. Łowicka śmietanka została nagrodzona mianem Hit Handlu w plebiscycie organizowanym od 17 lat przez miesięcznik Handel. Losowo wybranych 1000 czytelników pisma z całej Polski wskazało najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. I to właśnie oddanie głosu detalistom jest, zdaniem Joanny Kołodyńskiej - kierownika działu marketingu w OSM Łowicz, największym atutem przyznanych nagród. Otrzymane wyróżnienia są w naszej ocenie kompletne i tak bardzo cenne, bo wskazują na to, że jesteśmy doceniani nie tylko przez profesjonalistów z branży, ale także przez samych klientów i mających z nimi bezpośrednią styczność handlowców. A to oni na co dzień na podstawie swoich decyzji zakupowych wskazują na to, który produkt faktycznie jest przebojem na półkach - dodaje Joanna Kołodyńska.
Wszystkie nagrodzone produkty są już dostępne w sklepach w nowych opakowaniach, spójnych z przyjętą identyfikacją wizualną marki Łowickie.
Nadesłał:
PRinspiration
|