Kolporter otwiera saloniki w sklepach Lidl
Kolporter we współpracy z firmą Lidl Polska Sp. z o.o. planuje w bieżącym roku uruchomić blisko 50 nowych saloników, zlokalizowanych w sklepach sieci Lidl.
– Pierwszy salonik w Lidlu uruchomiliśmy jeszcze w 2014 r. W kolejnych latach staraliśmy się wypracować maksymalnie efektywną, a przede wszystkim użyteczną dla klientów formułę współpracy. Po latach testów mamy opracowany model, w którym kupujący będzie mógł skorzystać w jednym miejscu z większej oferty produktów i usług, bez utraty dotychczasowego komfortu zakupów. Dziś w sklepach Lidl działa już 20 naszych saloników, a w tym roku chcemy uruchomić 47 kolejnych – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Saloniki, które są uruchamiane w Lidlach mają w swojej ofercie m.in. szeroką ofertę tytułów prasowych, artykułów tytoniowych, oferują także doładowania do telefonów, karty podarunkowe, doładowania do platform internetowych, gry. Klienci Lidla mogą także w saloniku Kolportera opłacić rachunki, zamówić wybrane tytuły prasowe, zrealizować zakłady Lotto, czy opracować trasę przejazdu transportem busowym, autokarowym i kolejowym oraz nabyć bilety.
– Podejmujemy szereg dalszych działań, aby nasza współpraca rozwinęła się jeszcze bardziej – pod względem ilości wspólnych punktów, ale też synergicznego rozwoju asortymentu produktów i usług. Obie marki – Kolportera i Lidla – są znane i wysoko ocenianie przez klientów, wierzymy, że wspólnie uda nam się wypracować jeszcze wyższą jakość, która zostanie doceniona przez kupujących – mówi Dariusz Materek.
Lidl posiada obecnie największą w Europie sieć sklepów dyskontowych, w Polsce pod tą marką działa już ponad 600 sklepów. Sieć saloników Kolportera – największego dystrybutora prasy w Polsce – to obecnie ok. 900 punktów.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|