Kolporter.pl współpracuje z Arturem Kurasińskim
Artur Kurasiński podjął współpracę ze sklepem internetowym kolporter.pl. Twórca między innymi kultowego komiksu internetowego chomiks.com, wybrał usługę Extended Sites do komercjalizacji najnowszego projektu – serwisu szufler.pl.
- Realizując misję „Zawsze blisko Ciebie”, konsekwentnie rozwijamy współpracę z serwisami społecznościowymi. Przeszukujemy sieć w poszukiwaniu ciekawych pomysłów i oferujemy ich twórcom możliwość uzyskania dodatkowych przychodów – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju e-biznesu Kolportera SA.
Szufler.pl to z założenia niszowy serwis społecznościowo-rekomendacyjny skierowany do internautów zainteresowanych szeroko pojętą kulturą. To wspólny projekt należącego do Kurasińskiego butiku interaktywnego Revolver Interactive oraz firmy GaldoMedia. Dostęp do niego jest darmowy i nie ma w nim nachalnych reklam. Źródłem przychodów dla jego twórców mają być między innymi usługi e-commerce, takie jak sklep internetowy sklep.szufler.pl utworzony we współpracy z kolporter.pl.
- Współpraca z kolporter.pl daje dostęp do 150 tysięcy pozycji z interesujących nas branż praktycznie od zaraz i dla wszystkich, którzy zdecydują się dokonać zakupu w naszym sklepie – mówi Artur Kurasiński. – Wdrożenie odbyło się błyskawicznie, trwało tylko 2 tygodnie, a my nie ponieśliśmy przy tym żadnych kosztów – dodaje.
Tak szybkie i bezkosztowe wdrożenie sklepu w serwisie internetowym było możliwe dzięki unikalnej na polskim rynku usłudze Extended Sites, oferowanej przez Kolporter SA właściciela sklepu kolporter.pl. – Bierzemy na siebie pełną obsługę logistyczną klientów sklepu internetowego i zapewniamy Biuro Obsługi Klienta. Całość rozwiązania e-commerce znajduje się na naszych serwerach i naszych łączach. Wszystkie oferowane produkty pochodzą ze sklepu kolporter.pl – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju e-biznesu Kolportera SA. – Udostępniamy portalom także narzędzia integracyjne i nowoczesne mechanizmy wyszukiwania oparte na silniku NetSprint e-Commerce. Dzięki temu można szybko i łatwo wykorzystać biznesowo strony WWW, które przed wdrożeniem, oferowanego przez nas sklepu, miały niekomercyjny charakter – dodaje.
Uruchomienie i obsługa sklepu internetowego, opartego na technologii kolporter.pl, są całkowicie darmowe. Taki sklep jest także w pełni dostosowany graficznie do wyglądu serwisu macierzystego i wydaje się być jego integralną częścią. Do tej pory we współpracy z kolporter.pl otwarto już 27 sklepów. Liderem wykorzystania usługi jest wydawnictwo G+J Polska, które posiada sklepy internetowe na pięciu portalach, pod szyldem wybranych marek G+J, m.in. sklep.Gala.pl, sklep.Kobieta.pl, sklep.Focus.pl.
Nadesłał:
dotpr
|