Kolporter podsumował pierwszy kwartał w swojej sieci


Kolporter podsumował pierwszy kwartał w swojej sieci
2017-06-06
Prasa, papierosy i bilety komunikacji miejskiej to nadal najchętniej kupowane towary w salonikach prasowych – wynika z analizy przeprowadzonej przez Kolportera i podsumowującej sprzedaż w pierwszym kwartale 2017 r.

Poza tradycyjnym, wiodącym asortymentem klienci saloników prasowych chętnie kupowali także słone i słodkie przekąski, doładowania, napoje i… zapalniczki. Zainteresowaniem cieszyły się również artykuły tytoniowe i papiernicze.

Najpopularniejszą usługą, z której korzystają klienci saloników jest płatność rachunków. – Możliwość regulowania opłat w naszych punktach wprowadziliśmy w 2006 roku. Klienci przyzwyczaili się już do tego, że w saloniku mogą opłacić dowolny rachunek, ilość tego typu transakcji rośnie z roku na rok – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. 

– Nową tendencją, która jest wyraźnie widoczna w naszych analizach jest szybko rosnąca popularność nowoczesnych produktów, wprowadzonych do naszej oferty stosunkowo niedawno. To m.in. doładowania do gier, karty przedpłacone Paysafecard, e-bilety czy karty podarunkowe. Zarówno pod względem ilości sprzedanych produktów tego typu, jak i uzyskanego obrotu zaczynają być coraz bardziej znaczącym asortymentem. Przewidujemy, że w przyszłości ta tendencja będzie jeszcze wyraźniej  widoczna – dodaje Dariusz Materek. 

 

10 najczęściej kupowanych produktów i usług w salonikach prasowych Kolportera w I kwartale 2017 r. (pod względem ilości transakcji):

1.       Prasa

2.       Papierosy

3.       Bilety MZK

4.       Płatności rachunków

5.       Słodycze i słone przekąski

6.       Doładowania GSM

7.       Napoje i wody

8.       Zapalniczki i zapałki

9.       Artykuły tytoniowe

10.   Artykuły papiernicze

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl