Kolporter Service ułatwia życie kontrahentom
Kolporter Service uruchomił nowoczesną internetową platformę eHurt Tema umożliwiającą zamówienia towarów i bieżące kontrolowanie rozliczeń.
Jeden z największych polskich dystrybutorów towarów FMCG, spółka Kolporter Service, uruchomiła nowoczesną internetową platformę eHurt Tema umożliwiającą zamówienia towarów i bieżące kontrolowanie rozliczeń.
- Nasza platforma eHURT Tema to bezpłatne internetowe narzędzie do robienia zakupów i przeglądu rozliczeń klienta za zamówiony towar - wyjaśnia Mariusz Kosiński z Kolportera Service. - Aktualna oferta handlowa naszych oddziałów jest dostępna dla naszych kontrahentów w dowolnej chwili. Zamówienie mogą wysyłać o każdej porze, kiedy tylko będą mieli na to czas.
W ocenie Mariusza Kosińskiego internetowa platforma jest bardzo wygodna dla właścicieli większej liczby sklepów, ponieważ umożliwia zarządzanie ich zamówieniami i rozliczeniami „z jednego miejsca" i zbiorcze śledzenie swoje należności. Jeśli właściciel sieci handlowej, czy pojedynczego sklepu nie chce robić wszystkiego osobiście, może nadać swoim pracownikom uprawnienia do składania zamówień z ich komputerów.
Platforma eHurt Tema umożliwia handlowcom łatwe i szybkie znalezienie potrzebnych towarów, ponieważ można je wyszukiwać według: nazwy, kategorii (promocje, nowości) grupy towarowej, producenta lub indeksu towaru. Każdy towar jest szczegółowo opisany, prawie każdy zaprezentowany jest na zdjęciu. Promocje i nowości w ofercie towarowej Kolportera Service są błyskawicznie umieszczane na platformie - jej użytkownicy mogą więc uzyskać najbardziej aktualne i pełne informację zawarte w gazetkach promocyjnych, jeszcze zanim w tradycyjnej, drukowanej formie dostarczy im je przedstawiciel handlowy Kolportera Service.
- To narzędzie pozwala też sortować i porównywać produkty dowolnie wybrane z oferty - dodaje Mariusz Kosiński. - Jeżeli dostępne są ich zdjęcia, również zostaną pokazane przy porównaniu. Użytkownik może zdefiniować dowolną liczbę własnych list zakupów i wykorzystywać je, aby oszczędzić czas. Funkcja „koszyk" umożliwia sprawdzenie w dowolnym monecie, jaki towar i ile sztuk zostało zamówione. Można także w dowolnej chwili zmienić ilość sztuk zamówionego towaru oraz sprawdzić wartość swojego zamówienia.
Do zamówienia klienci Kolportera Service mogą dołączyć komunikat z dowolnymi dodatkowymi informacjami uzupełniającymi. Po przesłaniu zamówienia możliwe jest śledzenie jego realizacji, a w przypadku braku jego przyjęcia, klient otrzymuje odpowiedni komunikat. Dzięki platformie klienci mają wgląd w historię ich wszystkich zamówień.
Platforma eHurt Tema jest kompatybilna ze wszystkimi systemami magazynowo-handlowymi, dlatego można nie tylko zamawiać bezpośrednio korzystając z dostępnych dzięki niej funkcji, ale też automatycznie wczytać zamówienie ze swojego programu komputerowego do systemu eHurt Tema i wysłać. System ten umożliwia również pobranie faktury w postaci elektronicznej. ze wszystkich funkcjonujących na rynku programów komputerowych.
- Nasi klienci nie muszą już ręcznie wprowadzać dostaw do swojego programu komputerowego, ta czynność będzie wykonana automatycznie - zapewnia Mariusz Kosiński. - Mogą też w dogodnym dla siebie czasie obejrzeć listę nierozliczonych faktur, sprawdzić terminy ich płatności oraz sumę zadłużenia. Mogą też wydrukować zamówienie lub inne zestawienia i dane. System umożliwia też ustawienie wykazu oferty według preferencji klienta.
Ważną zaletą platformy są eHurt Tema są nowoczesne zabezpieczenia, jakie zastosowane są w tym systemie. Gwarantują one poufność danych i bezpieczeństwo transakcji. Platforma daje też dostęp do bezpiecznej poczty email.
- System jest bardzo łatwy w obsłudze, na zapoznanie się z nim trzeba około 15 minut - podkreśla nasz rozmówca. - Przy jego tworzeniu współpracowaliśmy ze sklepami, to ich pracownicy pomagali nam tworzyć aplikacje, dlatego praca z systemem eHurt jest prosta, łatwa i szybka. Zapewniamy też techniczne wsparcie w zapoznaniu się z systemem i jego skonfigurowaniu do potrzeb naszych klientów, a także bieżące wsparcie techniczne podczas współpracy.
FMCG
Nadesłał:
puella
|