Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców


Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców
2018-03-19
Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami. Użytkownicy portalu mają m.in. pełen dostęp do informacji o dostawach tytułów i zwrotach, mogą zamawiać dodatkowe tytuły, monitorować swoje płatności, przygotowywać przelewy i oczywiście komunikować się z Biurem Obsługi Klienta Kolportera.

– Funkcjonalny i intuicyjny portal zdecydowanie ułatwia i przyspiesza komunikację kontrahentów z naszym Biurem Obsługi Klienta – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży Kolportera. – Sprzedawcy bez trudu znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące sprzedaży i rozliczeń, szybko mogą się też z nami skontaktować praktycznie w każdej sprawie dotyczącej ich punktu sprzedaży. Co istotne – wszyscy kontrahenci mogą korzystać z niego całkowicie bezpłatnie.

Stopniowe wdrażanie portalu rozpoczęło się w roku 2017, obecnie mogą korzystać z niego wszyscy kontrahenci, którym Kolporter dostarcza prasę. Portal znajduje się na stronie portaldlaklienta.kolporter.com.pl, ale dostęp mają do niego tylko zalogowani użytkownicy. Żeby uzyskać login i hasło kontrahent powinien się zgłosić do Oddziału Kolportera, ponieważ zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” niezbędna jest pisemna zgoda użytkownika.

W przejrzystym i czytelnym menu głównym portalu znajduje się siedem rozwijalnych zakładek. W zakładce „Kontakt z BOK” kontrahent otrzyma wszelkie dane kontaktowe Oddziału Terenowego, łącznie z numerem kierowcy dostarczającego prasę, może też zamawiać tytuły, składać wnioski o korektę faktury czy komunikować się z BOK w innych sprawach, np. wymiany lub dosłania ekspozytora na prasę, wymiany skrzynki itp.

Opcje zakładki „Mój DZ” umożliwiają podgląd tytułów, jakie były w dostawie na konkretny dzień. Wyświetlana lista zawiera szczegółowe informacje o tytule oraz jego zeskanowaną okładkę. W tej samej zakładce jest opcja, która pozwala zobaczyć okładki tytułów, wywołanych do zwrotu na konkretny dzień.

– Wyświetlanie okładek czasopism w sekcji „Mój DZ” to zupełna nowość, która zdecydowanie uprości naszym kontrahentom robienie zwrotów i zminimalizuje liczbę błędów – podkreśla Michał Zbytek. – Sprzedawca nie musi szukać po regałach i się zastanawiać, który tytuł musi zwrócić. Wszystko ma na ekranie komputera.

Ponadto, w tej samej zakładce, kontrahent ma wgląd do wszystkich protokołów wystawionych dla swojego punktu w systemie komputerowym Kolportera, może również samodzielnie wystawić sobie protokół inwentaryzacyjny.

Bardzo przydatna jest zakładka „Oferta tytułowa”, w której wyświetlane są wszystkie tytuły będące w ofercie dystrybucyjnej Kolportera, tytuły w bieżącej dostawie, a także pozycje w ofercie tytułowej wybranego punktu sprzedaży. Sekcja filtrów pozwala w każdym wypadku wyszukać konkretny tytuł. Także tutaj kontrahent otrzymuje dokładne informacje o szukanym czasopiśmie (cena, data premiery itp.) i może zobaczyć zeskanowaną okładkę.

W menu głównym znajdują się jeszcze zakładki „Rozliczenia” (dostęp do faktur z ostatnich trzech miesięcy), „Stan wyposażenia” (wykaz sprzętu dostarczonego przez Kolportera) oraz „Administracja”. Ta ostatnia umożliwia kontrahentowi zmianę hasła oraz dodanie kolejnych użytkowników, np. swoich pracowników.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl