Komunikacja kierownicza – czy w Polsce wiedzą, z czym to się je?


2015-11-03
Teoretycznie kadra kierownicza jest kluczowym kanałem komunikacji w firmie. Teoretycznie. A jak to wygląda w praktyce? Postanowiła to sprawdzić agencja Martis CONSULTING. Zapraszamy wszystkich specjalistów ds. komunikacji do udziału w badaniu pt. „Rola kadry kierowniczej w komunikacji wewnętrznej".

Badanie ma formę krótkiej, anonimowej ankiety i dostępne jest pod LINKIEM. Wyniki ankiety posłużą do sporządzenia kompleksowego i wnikliwego raportu, opisującego standardy komunikacji kierowniczej w polskich spółkach oraz rolę, jaką w procesie komunikowania wewnętrznego odgrywa kadra menedżerska.

 

Szereg projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej uświadomił nam, że czynnikiem warunkującym ich powodzenie jest zaktywizowanie kadry kierowniczej. Menedżerowie są bowiem jednym z najistotniejszych elementów procesu komunikowania wewnętrznego – posiadają informacje pochodzące zarówno z „góry”, czyli od zarządu, jak i z „dołu”, czyli od szeregowych pracowników. Mają więc wiedzę, którą nikt inny w firmie nie dysponuje. Dlatego to właśnie od chęci i umiejętności komunikacyjnych kadry kierowniczej zależy, czy wymiana informacji w obrębie firmy będzie przebiegała sprawnie – komentuje Dominika Lenkowska-Piechocka, szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej Martis CONSULTING. – Te obserwacje zainspirowały nas do zbadania, jak w praktyce wygląda komunikacja kierownicza w Polsce. Mamy nadzieję, że wyniki badania odpowiedzą na wiele pytań związanych z tym tematem, a także przyczynią się do lepszego zrozumienia idei komunikowania wewnętrznego w ogóle.

 

 

Badanie realizowane jest przez agencję Martis CONSULTING we współpracy z serwisem SARE oraz portalem Proto.pl.

Nadesłał:

Maria Węsierska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl