Komunikacja w stylu IRR


Komunikacja w stylu IRR
2010-03-17
Instytut Rozwoju Reklamy Sp. z o.o. zaprezentował nową wersję strony internetowej, która dzięki wzbogaceniu o nowe moduły, stanowi dodatkową platformę umożliwiającą prowadzenie dialogu z partnerami marki.

Nowa witryna Instytutu łączy interaktywność ze standardami webusability.  Stworzenie dynamicznego charakteru strony przy jednoczesnym utrzymaniu harmonii wizualnej wszystkich elementów layoutu, jest możliwe dzięki wykorzystaniu technologii Flash.

Projekt zakładał nie tylko odświeżenie szaty graficznej, ale również wzbogacenie strony o nowe funkcjonalności. Całość została utrzymana w eleganckiej i czytelnej stylistyce, a autorski system zarządzania treścią ułatwia przeszukiwanie zasobów.

Wprowadzone udogodnienia obejmują między innymi intuicyjny panel nawigacji na stronie głównej, nowy dynamiczny interface oraz dział case study. Strona powstała z uwzględnieniem wszystkich standardów,  jakie wpływają na użyteczność serwisów. Nowa witryna IRR umożliwia łatwe wyszukiwanie informacji na temat firmy oraz szybkie przeglądanie wykorzystywanych narzędzi. Jak podkreśla Urszula Holik PR Specialist w Instytucie Rozwoju Reklamy - Mamy świadomość, że skuteczna komunikacja marketingowa powinna stanowić połączenie drobiazgowo i wszechstronnie przemyślanej strategii, odpowiedniej kreacji uwzględniającej potrzeby grupy docelowej oraz efektywnego wdrażania zaplanowanych rozwiązań. Wszystkie te wyznaczniki stoją u podstaw nowej strony, która z założenia ma  pełnić funkcję dodatkowego kanału komunikacji z klientem

W ramach serwisu funkcjonuje również microsite, na której klienci agencji po zalogowaniu się będą mogli przeglądać pełną ofertę Instytutu. Ten nowy element w funkcjonalności witryny skierowany jest przede wszystkim do obecnych partnerów Instytutu Rozwoju Reklamy oraz tych, którzy chcą nawiązać współpracę z firmą.

Nadesłał:

u.holik

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl