Konferencja branżowa Corporate Travel Network firmy Amadeus


Konferencja branżowa Corporate Travel Network firmy Amadeus
2010-10-28
W corocznej, prestiżowej imprezie dotyczącej nowych wyzwań i innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie zarządzania podróżami wzięło udział ponad 100 przedstawicieli wiodących korporacji i czołowych reprezentantów branży turystycznej.

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, zorganizował we wrześniu br. doroczną konferencję Corporate Travel Network, która miała miejsce w Amadeus Executive Briefing Centre w Sophia Antipolis w Nicei.

W prestiżowej imprezie adresowanej dla globalnych liderów rynku wzięło udział ponad 100 ekspertów w dziedzinie zarządzania podróżami. Konferencja była poświęcona tematyce ewolucji profesjonalnego zarządzania podróżami i metodom uproszczenia organizacji podróży służbowych.

- Merytoryczny przekaz imprezy stanowi odzwierciedlenie dynamiki zmian zachodzących w branży turystycznej oraz zespołowych działań jej głównych uczestników. Firma Amadeus włożyła wiele pracy i zaangażowała znaczne zasoby, by znaleźć się wśród liderów technologii dla branży turystycznej. Tego rodzaju spotkania pozwalają lepiej zrozumieć współczesne wyzwania naszej branży. Możliwość zapoznania się z poglądami uczestników i wizją firmy Amadeus była niezwykle cenna - komentuje James Westgarth, szef Extended Travel Enterprise, EADS.

Podczas konferencji odbył się cykl ciekawych prelekcji na temat strategicznych możliwości sieci turystycznych, a także inspirujące prezentacje, dyskusje panelowe oraz specjalistyczne wykłady na temat technologii. W wydarzeniu wzięło udział ponad stu przedstawicieli wiodących korporacji oraz kluczowych uczestników branży. Niespodzianką konferencji było wystąpienie Sir Robina Knox-Johnstona, sławnego żeglarza, który jako pierwszy w rejsie ‘non-stop' samotnie opłynął świat. Słynny podróżnik opowiedział o wpływie technologii na jego przedsięwzięcie, nawiązał w wystąpieniu do logistyki podróży służbowych oraz zainspirował dyskusję na temat potęgi działania zespołowego.

- Branża podróży służbowych potrzebuje niekonwencjonalnych pomysłów i inicjatyw promujących zmiany. W porównaniu do sytuacji sprzed dwudziestu lat, brakuje nowych talentów. Powinniśmy zatem zastanowić się, jak przyciągnąć do branży nowych, ciekawych ludzi oraz oryginalne idee - mówi Ron DiLeo, dyrektor wykonawczy Association of Corporate Travel Executives (ACTE).

- Choć ostatnie kilka lat było trudnych dla branży podróży służbowych, musimy skoncentrować swoje wysiłki na przyszłości, weryfikując rozmaite drogi rozwoju i badając nowe obszary zysku. Te ważne doświadczenia pozwalają lepiej zrozumieć wyzwania, przed którymi stoją uczestnicy branży, co pozwala nam dostosować priorytety i przyporządkować zasoby tak, by wciąż znajdować się w czołówce dostawców technologii dla branży turystycznej i dostarczać jej najbardziej wartościowe informacje na rynku - komentuje Albert Pozo, wiceprezes działu Multinational Business & Corporate Travel w firmie Amadeus.

- Eksplozja mediów społecznościowych trwale przeobraziła rynek, otwierając nowe możliwości przed osobami podróżującymi służbowo. Branża podróży służbowych może brać przykład z branży turystyki wypoczynkowej, która skutecznie wykorzystała media społecznościowe i związane z nimi możliwości rynkowe. Jednocześnie niezbędna jest świadomość przydatności tego rodzaju mechanizmów w przypadku podróży służbowych i korzyści, które mogą one przynosić menedżerom w zakresie efektywności zarządzania podróżami służbowymi, przy jednoczesnym zapewnianiu większej jakości usług i lepszego komfortu podróżowania - dodaje Albert Pozo.

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 100 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl  

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Senior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl 

www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz

Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl    

www.sigma.com.pl   

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl