Konferencja Microsoft Dynamics „Efektywna Sprzedaż – niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu”


2011-04-27
Uczestnicy spotkania zapoznają się z możliwościami wykorzystania wiedzy o kliencie celem doskonalenia efektywnego prowadzenia biznesu w obszarze sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. 11 maja br. w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się konferencja „Efektywna Sprzedaż - niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu". Spotkanie jest adresowane do prezesów, dyrektorów zarządzających i generalnych, członków zarządów odpowiedzialnych za sprzedaż, handel, marketing i działalność operacyjną, dyrektorów i kierowników ds. sprzedaży oraz osób odpowiedzialnych za jakość i obsługę klienta. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics oraz redakcja Pulsu Biznesu.

Spotkanie ma na celu prezentację umiejętnego zarządzania relacjami z klientami z wykorzystaniem najnowszych narzędzi IT, takich jak np. systemy klasy CRM, które mają decydujący wpływ na sprawne i efektywne prosperowanie działu sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta.

- Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w spotkaniu. Dlaczego? Myślę, że okazja do pogłębienia wiedzy na temat pułapek dotyczących działań sprzedażowych, możliwości optymalizacji procesów sprzedaży, zapoznania się z praktycznym wykorzystaniem systemów IT do precyzyjnej segmentacji klientów i skutecznego zarządzania relacjami z nimi powinna zachęcić wszystkich zainteresowanych skutecznym zarządzaniem sprzedażą i relacjami z klientami - mówi Maciej Pogoda, architekt rozwiązań CRM na region CEE, Microsoft.

Spotkanie stanowi unikalną okazję do wymiany doświadczeń na temat strategii skutecznej sprzedaży oraz obsługi klienta. Konferencję uświetni prelekcja prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, który opowie o nowych formach sprzedaży oraz o tym, jak dostosować organizację i procesy biznesowe do wymogów otoczenia rynkowego.

Swoją wiedzą z uczestnikami podzielą się specjaliści świadczący usługi z zakresu konsultingu, outsourcingu oraz wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających procesy biznesowe, w tym m.in. firma Netwise czy specjalizujacy się w szkoleniach sprzedażowych Sandlers Training, a także przedstawiciele firm wykorzystujących innowacyjne rozwiązania informatyczne do zarządzania biznesem, np. Ambra S.A., Onninen, Grupa Nowy Styl, Colliers International.

- Żyjemy w czasach, kiedy to konsumenci wymuszają na przedsiębiorstwach opracowywanie nowych form sprzedaży. W czasach, kiedy przedsiębiorstwa w celu utrzymania lub pozyskania potencjalnych klientów muszą dostosować swój biznes i procesy do coraz to nowych i wzrastających wymagań konsumentów. Jest to dla nas nie lada wyzwanie, aby dostarczać przedsiębiorstwom narzędzia ‘szyte na miarę' mające wzbogacać ich know-how - komentuje Piotr Kowal, Solution Sales Professionalist w polskim dziale Microsoft Dynamics firmy Microsoft.

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Chętnych zapraszamy do rejestracji na stronie http://konferencje.pb.pl/konferencja/295,efektywna-sprzedaz-niezawodnosc-w-konkurencyjnym-otoczeniu

***
Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl