Konferencja prasowa marki Remington - Bądź sobą po swojemu
Pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki. Prezentację zorganizowano w restauracji „Bez Tytułu”, a w koszulkach z hasłem kampanii pojawiły się m.in. Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska i Dorota Michałowska.
„Bądź sobą po swojemu”
Pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki. Prezentację zorganizowano w restauracji „Bez Tytułu”, a w koszulkach z hasłem kampanii pojawiły się m.in. Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska i Dorota Michałowska. Nie zabrakło znawców stylu: Łukasza Kędziora – Lukebook, Magdaleny Antosiewicz, Marii Dejmek i Andżeliki Kurowskiej. Lidia Kopania, zaskoczyła wszystkich i na dowód przyłączenia się do akcji Bądź sobą po swojemu na ściance pozowała w dresie… i bez makijażu.
Istniejąca od ponad 80 lat marka Remington od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.
Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji. „To amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje” – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington. „Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość” – dodaje Krauze.
W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda.
Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trener mentalny i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.
W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.
Nadesłał:
annadrewniana
|