Konica Minolta i Ronaldinho w jednej drużynie


Konica Minolta i Ronaldinho w jednej drużynie
2008-03-17
Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą kampanii reklamowej firmy Konica Minolta. Sportowca i koncern połączyła umiejętność wygrywania w swoich dziedzinach. Reklamy pod hasłem „The skills to win” można zobaczyć w telewizji oraz prasie.

Koncern Konica Minolta – lider na rynku urządzeń do druku i kopiowania dokumentów – rozpoczął w polskich mediach kampanię reklamową z udziałem brazylijskiej gwiazdy futbolu Ronaldinho.

Działania skierowane do klientów, dystrybutorów i partnerów biznesowych firmy. W ramach kampanii zaplanowano emisję 30 -sekundowych spotów w TVN24 oraz TVN CNBC Biznes. Reklamy pojawiły się również w prasie branżowej i biznesowej.  Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Konica Minolta w grupie docelowej oraz zwrócenie uwagi środowiska biznesowego na to, że każda firma może „ulepszyć swoją grę” poprzez wybór właściwych rozwiązań do druku oraz zarządzania dokumentami. Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji meczu piłkarskiego. Na boisko wybiega drużyna w barwach Konica Minolta. Po chwili okazuje się, że każdy z 11 zawodników to…Ronaldinho. Rozpoczyna się pasjonująca gra. Drużyna jest gorąco oklaskiwana przez kibiców zgromadzonych na stadionie. Reklama kończy się ujęciem nowego urządzenia Konica Minolta z serii bizhub oraz hasłem „The skills to win”. Zgodnie z przesłaniem spotu, piłkarza i koncern połączyła umiejętność wygrywania. Podczas gdy Ronaldinho króluje na boisku, firma Konica Minolta nieustannie umacnia swoją pozycję na rynku rozwiązań do druku cyfrowego. „Wybór Ronaldinho do naszej nowej kampanii reklamowej był oczywisty. Jego sukcesy na murawie są wypadkową nie tylko innowacyjnej techniki, szybkości i zwinności, lecz także radości i satysfakcji z gry” – tłumaczy Carlos Baart, Manager Corporate Communications and Marketing Communications w Konica Minolta Business Solutions Europe. „To te same cechy, które charakteryzują firmę Konica Minolta na polu kolorowego druku cyfrowego” – dodaje Carlos Baart. Kampania w polskich mediach jest częścią globalnego projektu marketingowego Konica Minolta. W marcu reklamy z Ronaldinho emitują stacje telewizyjne w 54 krajach. Spotom towarzyszą reklamy w prasie, Internecie oraz działania public relations. W Polsce za dobór i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom. 

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl