Konkurs plastyczny dla dzieci pt. „Razem idziemy do szkoły”
W poniedziałek, 3 sierpnia br. wystartował konkurs plastyczny dla dzieci organizowany pod hasłem RAZEM IDZIEMY DO SZKOŁY. Skierowany jest do Klientów sieci sklepów Biedronka, którzy zakupią artykuły szkolne marki Bambino i/lub Unipap z logo UNICEF.
Celem konkursu jest uświadomienie najmłodszym konieczności niesienia pomocy innym oraz promowanie pozytywnych postaw wrażliwości i otwartości na drugiego człowieka.
„Piękne i wartościowe jest, kiedy dziecko sięgając po swoją ulubioną kredkę ma świadomość, że właśnie pomogło swemu rówieśnikowi, będącemu w potrzebie. Wierzymy, że rodzice zwrócą uwagę na produkty szkolne oznaczone logo UNICEF i uwrażliwią swoje pociechy na drugiego człowieka” – mówi prezes firmy St-Majewski, Michał Skolimowski. „7% wartości ze sprzedaży każdego produktu UNICEF przekażemy do tej organizacji na pomoc dzieciom”.
Aby wziąć w udział w konkursie, należy przygotować pracę plastyczną w formacie A4 pod tytułem: Mój rówieśnik na drugim końcu świata. Prace należy przesłać wraz z kopią dowodu zakupu produktu szkolnego UNICEF oraz dokumentami wskazanymi w regulaminie konkursu (dostępnym na: www.st-majewski.pl, www.biedronka.pl, www.unicef.pl) w nieprzekraczalnym terminie do 15 września 2015 roku na adres: St-Majewski Spółka Akcyjna Sp. k., ul. Kredkowa 1, 05-800 Pruszków z dopiskiem „Konkurs - RAZEM IDZIEMY DO SZKOŁY”.
Przy wyborze zwycięzców członkowie komisji będą kierować się takimi kryteriami jak: zgodność pracy konkursowej z tematem, jej oryginalność, kreatywność, walory estetyczne i adekwatność do poziomu wieku dziecka.
Do 1 października 2015 roku komisja konkursowa wybierze 100 najciekawszych prac, a ich autorzy zostaną nagrodzeni tabletami Samsung 10,1”. Spośród setki zwycięzców 20 małych artystów skorzysta z niepowtarzalnej okazji odwiedzenia fabryki kredek Bambino w Pruszkowie. Kolejnych 20 autorów prac będzie miało szansę poznać bliżej specyfikę działań UNICEF, odbywając wizytę w warszawskiej siedzibie organizacji, a kolejne 36 wyjątkowych rysunków zostanie opublikowanych w specjalnie przygotowanym kalendarzu na rok 2016. Kalendarz będzie kolportowany bezpłatnie - m.in. w szkołach i wśród partnerów biznesowych St-Majewski, UNICEF i sieci sklepów Biedronka.
Ponadto wyróżnionych zostanie 1 000 rysunków, a ich twórcy otrzymają kredki Bambino.
Więcej informacji o konkursie:
www.st-majewski.pl
www.facebook.com/KolorowySwiatBambino
www.biedronka.pl
www.unicef.pl