Konsumenci po raz trzeci przetestują produkty FRoSTY
Tysiąc Polaków będzie miało okazję przetestować zestawy najnowszych produktów firmy FRoSTA. Właśnie ruszyła trzecia edycja akcji ZOSTAŃ FRoSTEREM.
Konsumenci będą mieli szansę ocenić nowości produktowe FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku, takie jak: Kalarepa z brokułem w maśle z dzikim czosnkiem, Pieczarki z cebulą w maśle tymiankowym, Soczewica z marchewką i ziemniakami w maśle z dzikim czosnkiem, Fish nuggets oraz kultowe Złote paluszki rybne.
„Sukces poprzednich edycji konkursu skłonił nas do dalszych działań, stąd pomysł na kolejną edycję” – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY. –„Konsumenci są bardzo wymagający, co motywuje nas do tego, by zapewnić im jak najlepszą jakość produktów.”
Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 12 -31 października br. zarejestrować się poprzez formularz na aplikacji zamieszczonej na fanpage’u FRoSTY lub poprzez stronę internetową www.frosterzy.pl i dokończyć zdanie: „Będę w smak testerem, ponieważ…”Zaproszenie do udziału w akcji dotyczy osób mieszkających w 10 największych polskich miastach: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. W listopadzie i w grudniu 2015 roku, FRoSTA przekaże każdemu z 1000 FRoSTERÓW, trzy zestawy produktów do przetestowania – dla nich oraz ich znajomych. Osoby, które otrzymają nagrody, będą mogły przekazaćswoją opinię za pomocą dedykowanej aplikacji na Facebooku.
To już trzecia tego typu akcja organizowana przez FRoSTĘ. W poprzedniej, która odbyła się na początku tego roku,ponad 2,4 tys. osób przetestowało i oceniło Ryby z pieca – z sosem brokułowym, włoskim i bordelaise – oraz Zioła mrożone – Bazylię i Czosnek.
Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie internetowej www.frosterzy.pl oraz stronie Facebook www.facebook.com/frosta.polska, na której dostępna jest aplikacja FRoSTERZY.
Nadesłał:
JBcomm
|