Koronne - nowe ciastka, które chcą zawojować rynek


Koronne - nowe ciastka, które chcą zawojować rynek
2013-06-14
W sklepach jest już dostępna nowa marka polskich ciastek. Wykreowany od podstaw brand debiutuje pod nazwą „Koronne”.

Koronne” to polskie ciastka nawiązujące do tradycji szlacheckich wypieków. Wyróżnia je wysoka jakość, staranny dobór składników i szeroki wachlarz smaków. W ofercie znajduję się kilkadziesiąt rodzajów słodkich wypieków. Klienci mają do wyboru m.in. biszkopty, pierniki, markizy i kruche ciasteczka. Konkurs na koncepcję nowego brandu wygrała Agencja Reklamowa Niceday z Łodzi. Zadanie powierzone Agencji Niceday obejmowało przygotowanie zasad komunikacji wizualnej dla nowej marki, w tym logotypu z hasłem i materiałów korporacyjnych. Umowa o współpracy obejmuje także przygotowanie wspierających sprzedaż kart produktów, katalogów oraz strony internetowej.

 

Ciastka marki „Koronne” debiutują w opakowaniach zbiorczych i są dostępne na wagę w wybranych punktach detalicznych i hipermarketach. Marka „Koronne” należy do polskiego producenta ciastek – firmy Robmar.



Agencja reklamowa Niceday działa od ponad 20 lat w obszarze projektowania i realizacji opakowań, opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów www, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Niceday to przede wszystkim firmy z branży FMCG, finansowej, farmaceutycznej, developerskiej, instytucje samorządowe oraz przedsiębiorcy z sektora MSP.

 

www.niceday.pl

 

 

Osoba do kontaktu:

Piotr Anuszczyk

Account Manager
+48 692463803
p.anuszczyk@niceday.pl

Nadesłał:

Niceday

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~2, 2016-11-05 20:18:29

    2


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl