Kraków i Szczecin na nośnikach Cityboard Media


Kraków i Szczecin na nośnikach Cityboard Media
2010-05-24
Cityboard Media wygrała przetargi publiczne na obsługę kampanii reklamowych Krakowa i Szczecina.

Kampania Krakowa odbędzie się w pierwszej połowie czerwca 2010 r. Zaplanowano ją na 180 nośnikach w sześciu miastach: Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach.

Szczecin będzie się promować dwuetapowo: w pierwszej połowie czerwca oraz w drugiej połowie lipca. Kampania obejmie w sumie 100 nośników w Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Zamówień udzielono na podstawie przetargów publicznych na usługi reklamowe.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.    

Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.pl Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404 Cityboard Media Sp. z o.o. Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl Agnieszka Sabat Senior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85 Agencja 21 ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa www.agencja21.pl  

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl