KRAKVET.PL NUMEREM JEDEN W RANKINGU ZOOLOGICZNYCH SKLEPÓW INTERNETOWYCH OPINEO.PL 2015
Według najnowszego raportu serwisu Opineo.pl, najlepiej ocenianym sklepem internetowym branży zoologicznej został Krakvet.pl. Pozycja lidera rankingu to efekt pozytywnych doświadczeń i satysfakcji klientów sklepu.
Krakvet.pl odnotowuje rokroczne sukcesy w Polsce, systematycznie zwiększając wartość sprzedaży i szturmem zdobywa kolejne rynki europejskie pod marką ZOOFAST. Polski sklep zoologiczny właśnie sfinalizował rozpoczęcie działalności w Grecji, dzięki czemu jest obecny już w 17 europejskich krajach.
„Satysfakcja klienta i idąca za nią pozytywna opinia są dla nas priorytetem. Zwycięstwo w rankingu Opineo.pl jest szczególnie ważne ze względu na to, że stanowi odzwierciedlenie preferencji konsumentów. W dobie wysokiej konkurencyjności wśród e-sklepów, utrzymanie lojalności coraz bardziej wymagającego klienta jest bardzo trudnym wyzwaniem i cieszy nas niezmiernie, że klienci docenili nasz trud i z zadowoleniem do nas wracają, aby ponownie zrealizować swoje zamówienia. Jako lider rynku systematycznie zwiększamy przewagę względem konkurencji, poprzez proponowanie klientom korzystnych i praktycznych rozwiązań. Poszerzamy ofertę o wyselekcjonowane nowości rynkowe i wartościowe pozycje, będące hitami sprzedaży w kraju i za granicą. Jednym z najistotniejszych elementów w ocenie e-sklepu jest poziom obsługi klienta – w tej przestrzeni wytyczamy nowe trendy na rynku: jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy bezpłatny czat online, gdzie każdy może skorzystać z porady lekarza weterynarii. Udostępniliśmy również czat z naszymi konsultantami handlowymi, którzy doradzają w zakresie produktów i realizacji zamówień. Od momentu powstania naszej marki stawiamy na nieustanny rozwój i wykorzystanie nowych technologii - to właśnie w tym modelu działania widzimy przyszłe sukcesy najlepiej ocenianego internetowego sklepu zoologicznego w Polsce – komentuje Marek Batko, założyciel sklepu zoologicznego Krakvet.pl
Ranking sklepów internetowych Opineo.pl jest corocznym podsumowaniem opinii konsumentów, wystawionych po realizacji zamówienia w danym e-sklepie. Do finalnej rozgrywki zakwalifikowało się 250 podmiotów, wybranych spośród tysięcy sklepów działających w przestrzeni e-commerce. O tym, które e-sklepy zwyciężyły zadecydowały takie aspekty jak: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz deklaracja konsumenta, czy poleciłby dany e-sklep swoim znajomym. Opracowując ranking, uwzględniono m.in. liczbę recenzji zdobytą przez dany e-sklep w 2014 roku, liczbę opinii zdobytą w całej historii sklepu w Opineo.pl, a także ogólną ocenę klientów.
„Branża zoologiczna coraz lepiej czuje się w przestrzeni e-commerce, powoli wypierając tradycyjne formy sprzedaży. Rynek zoologiczny jest jednak wymagający i systematycznie dochodzi do zmniejszenia udziału słabszych podmiotów, które nie rozwijają swojej oferty w sposób dynamiczny i nie reagują na rosnące potrzeby konsumentów. W nadchodzących latach ta tendencja będzie się jedynie pogłębiać, co w rezultacie doprowadzi do sytuacji, gdzie na rynku pozostaną 2-3 duże konkurencyjne podmioty. Przyszłość należy więc do internetowych sklepów zoologicznych, a sklepy stacjonarne będę pełnić drugorzędną rolę, okazjonalnie zaspokajając potrzeby zakupowe właścicieli zwierząt. O tym, które podmioty e-commerce będą dalej podbijać rynek, zadecyduje w dużej mierze właśnie satysfakcja klienta, której najpełniejszym obrazem jest opinia wystawiona po zrealizowanym zamówieniu. Tym samym zwycięstwo w rankingu Opineo.pl jest dla nas zwieńczeniem wszelkich działań podjętych w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta” – tłumaczy Marek Batko.
Zwycięstwo w rankingu Opineo.pl to kolejny sukces sklepu Krakvet.pl, m.in. trzykrotnie wyróżnionego tytułem Gazeli Biznesu, przyznawanym przez Puls Biznesu dla najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw.
Nadesłał:
UnicornMedia
|