Kreatywność wizytówką Citroena: nowa strategia produktów w ramach zmiany oblicza
Spełnianie zróżnicowanych i zmieniających się potrzeb szerokiego grona klientów to podstawowe wyzwanie Marki, wokół którego skupiają się jej kreatywne poszukiwania.
W tym celu Citroën wyznaczył różne kierunki strategii produktów, które są pokazane poprzez różne modele zaprezentowane z okazji genewskiego salonu.
Pierwszy strategiczny kierunek, który jest już realizowany od kilku lat, to kontynuacja odnowy podstawowych modeli gamy, poprzez wdrażanie postępu we wszystkich dziedzinach. Na wzór nowego Citroëna C5, nowyCitroën C3 zastąpi w przyszłości obecny model Citroën C3...
Najnowsze modele gamy są przedstawione z okazji salonu jako dowód zabiegów mających na celu ich nieustanne ulepszanie. Citroën C4 Picasso i Citroën Grand C4 Picasso, które zajmują pozycję liderów na europejskim rynku minivanów, proponują szerszą ofertę silników. Począwszy od maja 2009 roku w zależności od kraju będą dostępne z silnikiem wysokoprężnym HDi 150 FAP, spełniającym wymogi przyszłej normy Euro V.
Nemo Combi nawiązuje do słynnej rybki Disneya w specjalnym, tryskającym nową energią wydaniu. Seria specjalna „Świat Nemo" po raz kolejny potwierdza kreatywność Citroëna, pokazując bogactwo możliwych indywidualizacji tego modelu. Nemo Combi o karoserii utrzymanej w kolorystyce koralowo-białej w połączeniu z pomarańczowo-czarnym wnętrzem z pewnością oczaruje każdego.
Drugi kierunek strategiczny to zaspokojenie nowych oczekiwań wyrażanych przez klientów w dwóch przeciwstawnych i jednocześnie komplementarnych wymiarach :
- pragnienie samochodów lepiej dostosowanych do potrzeb. Ta kategoria klientów poszukuje samochodów bardziej oszczędnych, a przede wszystkim bardziej inteligentnych. Kierując się tymi oczekiwaniami, Citroën wprowadza Citroëna C3 Picasso. Specjalnie wyeksponowany na stoiku najnowszy model z rodziny vanów oferuje nowatorski i odważny styl, gwarantując jednocześnie najlepsze parametry pod względem przestronności i możliwości adaptacyjnych wnętrza.
Z kolei C-Cactus to kwintesencja praktycznego samochodu przyszłości bez konieczności rezygnacji z przyjemności. Prototyp wyznacza nowe kierunki w dziedzinie projektowania, stawiając na pierwszym miejscu przyjazne dla środowiska rozwiązania technologiczne oraz walory stylistyczne, z jednoczesnym zachowaniem jedynie tych elementów wyposażenia, które zapewniają komfort pasażerów i są cenione przez użytkowników.
Doskonale dopasowany do współczesnych wymogów i umiejętnie wykorzystujący stylistyczne trendy Citroën C-Cactus korzysta z okazji stworzonej przez salon w Genewie, aby wyróżnić się po raz kolejny, ukazując nowy wizerunek. Z tyłu, formy graficzne o precyzyjnym i starannie dopracowanym rysunku, utrzymane w zielonej tonacji, nawiązują do ekologicznego charakteru prototypu w postaci elektrycznego układu napędowego. Z przodu dominuje kolor czerwony. Barwna i optymistyczna wizja w formie dużych, krągłych powierzchni w żywych barwach stanowi wyraz alternatywnego, ekologicznego rozwiązania, reprezentowanego przez filozofię, która stanowiła kanwę projektu Citroëna C-Cactus
- pragnienie samochodów ukierunkowanych na przyjemność i czarujących swym stylem, a jednocześnie praktycznych. Ta kategoria klientów oczekuje więcej przyjemności, czy to poprzez styl czy też wrażenia podczas jazdy, lecz także więcej elegancji, nie zapominając przy tym o codziennej eksploatacji, dla której istotne są odpowiednio dostosowane funkcje użytkowe i rozsądna cena. Propozycja Citroëna : linia DS.
Koncepcja DS utożsamia się idealnie z wizerunkiem Citroëna : Different Spirit. Jest to nowa linia wyróżniających się produktów, stanowiąca uzupełnienie tradycyjnej gamy. Jej pierwszą odsłonę stanowi prototyp DS INSIDE, urzeczywistnienie odważnych wyzwań i innowacyjnego zmysłu Citroëna.
Nadesłał:
ap
|