KRÓLEWSKIE REWIRY WARSZAWY
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
Każda z dzielnic ma swój unikalny charakter i tożsamość. Tę wyjątkowość dostrzega marka „Królewskie”, która w swojej komunikacji podkreśla związki mieszkańców Warszawy z ich najbliższą okolicą. W nowej kampanii marka opowiada o Warszawie w innowacyjny i niespotykany wcześniej sposób – stołeczne dzielnice przenosi na limitowaną kolekcję puszek w postaci unikalnych piktogramów.
Na 18 wzorach znalazły się graficzne interpretacje miejsc i symboli charakterystycznych dla poszczególnych dzielnic, przybliżających ich historię i tożsamość. Dodatkowy 19. wzór z symbolem syrenki dedykowany jest całej stolicy.
Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest dziś jednym z symboli stołecznego życia. Nasi konsumenci są bardzo związani z miastem, a jeszcze bardziej z dzielnicami, w których żyją. Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru każdej z nich. - mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie - Projekt jest kontynuacją świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii dzielnicowej, która przyczyniła się do zdobycia przez Królewskie pozycji lidera w Warszawie i na Mazowszu.
Kampania Królewskiego dedykowana dzielnicom Warszawy pojawiła się na billboardach, a wyjątkowym charakterze miasta opowiadają murale - przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka, poświęcone lewo i prawobrzeżnym dzielnicom Wisły. Marka jest aktywna również w kanale digital. W ramach aktywacji „Królewskie Rewiry” zaprosiła konsumentów do odkrywania Warszawy oraz poznawania symboli uchwyconych na puszkach i muralach. W konkursie można sprawdzić swoją znajomość Warszawy oraz wygrać wyjątkowe dzielnicowe nagrody. W promocję puszki i „Królewskich Rewirów” zaangażowani są również warszawscy influencerzy.
Puszki zaprojektowało Wilk Studio, za aktywację konsumencką oraz działania w kanale digital odpowiada agencja TWIN .digital collective, a za projektem i realizacją murali stoi Good Looking Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest, dzielnicową kampanię OOH marki Królewskiego przygotowała agencja JUST, a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS PR.
Nadesłał:
roots_as
|