Krzysztof Hołowczyc w kampanii edukacyjnej


Krzysztof Hołowczyc w kampanii edukacyjnej
2014-12-19
Krzysztof Hołowczyc, najbardziej znany i ceniony rzecznik bezpieczeństwa na polskich drogach, pojawił się w kreacjach reklamowych edukacyjnej kampanii marki Certen "Kupujesz procenty, sprawdź promile".

Marka Certen oferuje certyfikowane alkotesty i alkomaty klasy A. Celem najnowszej kampanii „Kupujesz procenty, sprawdź promile” jest edukacja kierowców poprzez kreowanie nowego nawyku u klientów – kupowania alkotestu nie tylko przed wyruszeniem w drogę, ale już podczas kupowania alkoholu. W reklamach, które pojawiły się w sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket, Krzysztof Hołowczyc apeluje do kierowców o odpowiedzialne zakupy.

 

Badania OBOP pokazują, że 78% zatrzymanych przez policję pijanych kierowców to ci wsiadający za kierownicę dopiero następnego dnia po imprezie. Często nie zdają sobie oni sprawy, że w ich krwi obecny jest jeszcze alkohol. Dlatego kluczem do poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach jest wytworzenie u kierowców nawyku rutynowego kontrolowania swojej trzeźwości. Aby tak się stało, alkotest powinien znajdować się pod ręką w tym kluczowym momencie. Dlatego Krzysztof Hołowczyc sugeruje, aby zaopatrzyć się w niego już przed imprezą.

Dla powodzenia akcji kluczowa jest także łatwa dostępność testerów, dlatego alkotesty Certen można kupić w najpopularniejszych sieciach handlowych, takich jak Żabka czy Freshmarket, a także na stacjach benzynowych Lotos, Statoil oraz Orlen.

 

Kanały dotarcia:

Kampania informacyjna w prasie ogólnoinformacyjnej i w internecie

POS

Nadesłał:

Certen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl