Kubek reklamowy – prezent na każdą okazję
Prowadząc firmę musisz wiedzieć, jak zadbać o swoich klientów partnerów biznesowych. Dobre kontakty z nimi gwarantują Ci lojalność, korzystających z Twoich usług oraz szczerość i dobre układy z kontrahentami.
Staraj się nie tylko oferować im produkty lub usługi najwyższej jakości, dostarczane na jasnych i przystępnych zasadach, ale zadbaj o nich również w wyjątkowy sposób, przynajmniej od czas do czasu. Doceń ich obecność, a zobaczysz, że było warto.
Dlaczego kubek reklamowy?
Istnieją takie przedmioty, z których korzysta w zasadzie każdy człowiek, bez względu na to, jakie są jego cechy demograficzne, upodobania, czy inne uwarunkowania społeczne. Właśnie takie przedmioty powinniśmy wybierać na gadżety reklamowe, jakie ofiarowujemy naszym partnerom oraz klientom. Nietrafiony prezent będzie źle świadczył o naszej firmie i tym samym zniechęci do nas, zamiast zachęcić. Kubek reklamowy to jeden z takich prezentów, który zawsze będzie trafiony. Przecież z kubków korzysta każdy, niezależnie od tego, co lubi pijać, czy kawę, herbatę, czy soki. Zaletą kubka reklamowego jest, oczywiście, również to, że umieszczone na nim logo naszej firmy oraz jej nazwa są bardzo wyraźne i wysokiej jakości. Z kubka korzysta się często w różnych miejscach, dlatego taki gadżet rozdawany naszym klientom zapewni nam dużą reklamę, praktycznie pozbawioną kosztów. Akcja promocyjna z rozdawaniem przedmiotów firmowych typu kubki nie jest, więc pozbawiona celu. Ma cele: bezpośredni i pośredni. Bezpośrednim będzie docenienie klienta i wzbudzenie w nim poczucia wdzięczności i sympatii do naszej firmy. Z kolei celem pośrednim będzie długotrwała reklama naszej firmy wśród ludzi z zewnątrz. Podarowany kubek będzie oglądać rodzina, znajomi, czy koledzy z pracy osoby, która go otrzymała. To niezwykle ważne, ponieważ, nawet jeśli nie zachęca bezpośrednio do zakupów to buduje w obserwatorach świadomość marki. Podstawą jest, oczywiście, korzystanie z kubków firmowych w naszej własnej siedzibie, a już szczególnie, kiedy przyjmujemy przedstawicieli innych firm lub osoby zainteresowane naszymi produktami. Warto wtedy posługiwać się kubkami reklamowymi lub filiżankami reklamowymi. Tworzy to spójną wizję naszej firmy w głowach odwiedzających. Wiedzę, ze mają do czynienia z poważną firmą, która dba o najmniejsze drobiazgi.
Urodzaj kubków
Możliwość stworzenia kubka reklamowego jest bardzo wiele. Trzeba dokładnie przemyśleć, dla kogo będzie on przeznaczony, a wtedy będziemy wiedzieć, jaki wybrać. Przede wszystkim trzeba się zdecydować na kształt i rodzaj kubka. Czy ma być on szklany czy raczej porcelanowy, gliniany? Ważny jest jego kształt: okrągły lub prostokątny. A później należy stworzyć design kubka reklamowego. Możemy umieścić na nim tylko logo, możemy logo i nazwę firmy, możemy jednak równie dobrze zdecydować się na logo, nazwę oraz na przykład hasło reklamowe lub motto motywujące do działania. Część graficzna przy zamawianiu jest tak ważna, ponieważ to właśnie ona śluzy promocji naszej firmy. Dopasujmy prezent do potrzeb klienta, a także do firmowej identyfikacji wizualnej, a na pewno nie będziemy rozczarowani tą metodą reklamy. Dobrą decyzją dla, chociażby przedstawicieli handlowych, którzy są cały czas w biegu, będzie termiczny kubek reklamowy z pokrywką, który taka osoba może nosić ze sobą, wozić samochodem.
Lojalność to słowo klucz
Oferując naszym klientom i współpracownikom dopasowane ciekawe prezenty na pewno bardzo zyskamy w ich oczach. To inwestycja, która się opłaci!
Źródło: artykuł powstał we współpracy z Gift Design
Nadesłał:
Hassel Von Hoff
|