Kuchenne Atelier Piotr i Paweł


2014-02-10
Od pewnego czasu Polacy coraz chętniej eksperymentują w kuchni pod wpływem licznych programów kulinarnych, podróży i Internetu. Sieć supermarketów Piotr i Paweł ze swoim nowym projektem: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł inspiruje wszystkich tych, którzy gotując chcą poznawać nowe smaki i kultury.

Sieć supermarketów Piotr i Paweł zaprasza swoich klientów do przygody z Kuchniami Świata. Na nowej stronie Kuchenne Atelier prezentuje przepisy blogerów: m. in. Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje. Aby wciągnąć do zabawy również początkujących kucharzy, dla ułatwienia przy każdym przepisie znajduje się krótki filmik. Wszystkie produkty Kuchni Świata niezbędne do przygotowania potraw można znaleźć w sklepach Piotr i Paweł w całej Polsce.

Jako pierwsza w Kuchennym Atelier pojawiła się kuchnia meksykańska, której towarzyszył Tydzień Meksykański w sklepach stacjonarnych. Wkrótce pojawią się kolejne akcje tematyczne wraz z kolejnymi przepisami, m. im. Tydzień Azjatycki.

Kuchenne Atelier Piotr i Paweł powstało z myślą o wszystkich tych, którzy chcą odczarować swoją kuchnię. Przepisy naszych blogerów, które w nim powstają, dobrane są celowo z myślą o tych, którzy nie czują się w kuchni pewnie niczym zawodowy kucharz ale tak jak oni lubią swoją kuchnią zaskoczyć. Ma być prosto i smacznie, przede wszystkim dla tych którym brakuje czasu na spędzanie go w kuchni. Zadbamy o to aby przepisy pozwoliły wprowadzić do polskich domów nowe smaki, a także aby posłużyły przywołaniu wspaniałych wspomnień z wakacyjnych wojaży" – mówi Piotr Łachut, kierownik ds. marketingu Piotr i Paweł.

Całość projektu (w tym key visual Kuchennego Atelier, realizację strony www oraz komunikację do wszystkich akcji promocyjnych) realizuje poznańska firma IT Company.

Nadesłał:

ITC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl